Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلوز: من همیشه جوانم و شما را متعجب می‌کنم

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
دنی آلوز پس از انجام موفقانه آزمایش‌های صحی با خبرنگاران صحبت کرد و مدعی شد که از حضور دوباره در بارسا بسیار خوشحال است.
به گزارش اسپوتنیک، دنی آلوز امروز دوشنبه، 15 نوامبر، معاینات صحی خود را موفقانه پشت سر گذاشت و مراسم معارفه او به روز چهارشنبه ساعت 13:00 به وقت گرینویچ در نیوکمپ برگزار و ورود هواداران آزاد خواهد بود. 
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
ورزش
حضور آلوز در آزمایش‌های صحی بارسا
مدافع راست برازیلی پس از بیرون شدن از کلینیک بارسلونا، با خبرنگاران صحبت کرد و از هواداران خواست در این لحظات سخت در کنار باشگاه بایستند و با حضور در ورزشگاه از آن‌ها حمایت کنند.
آلوز به بارسا تی وی گفت: "هنوز در شوک هستم زیرا مدت طولانی است که در تلاش برای بازگشت هستم. بازگشت به تیم و کار کردن با افرادی که مرا می‌شناسند و می دانند چگونه هستم یک افتخار بزرگ است. اینجا برای نجات بارسلونا هستم که همه ما بسیار دوستش داریم. واضح است که ما در یک پروسه [بازسازی] هستیم، اما باید آن را تسریع کنیم زیرا در بارسلونا هستیم و اینجا جای زیادی برای اشتباه کردن وجود ندارد."
آلوز در مورد سن بالایش و حضور در تیمی چون بارسا گفت:" دل‌تان برای من تنگ شده بود، درسته ؟ من همیشه شما را سوپرایز میکنم. سن؟ من همیشه جوان هستم و همین‌طور خواهم بود. وقتی گفته می‌شود رویاها به حقیقت می پیوندند، واقعیت دارد. شما باید آن را جدی بگیرید زیرا آن‌ها به حقیقت می پیوندند. من مدت زیادی تلاش کردم تا به اینجا برگردم. می خواهم به بارسلونا کمک کنم تا بهترین تیم جهان باشد. همانطور که همیشه بود."
او در ادامه افزود:" این اجتناب ناپذیر بود که به بارسلونا بازگردم. شگفتی این است که به عنوان یک بازیکن این کار را انجام دهم. این شهری است که مرا مجذوب خود می‌کند و دیوانه‌وار دوستش دارم. من می‌خواهم به پیروزی ادامه دهم و اگر در بارسلونا باشد، بهتر است. زمانی که من در سال 2008 آمدم نیز چنین شرایطی وجود داشت و آن‌ها به ما کمک کردند. زمان آن است که نشان دهیم. روح بارسلونا که همه در درون دارند."
آلوز امروز برای اولین بار پس از بازگشت به کاتالونیا، با هم‌تیمی‌های جدید خود تمرین خواهد کرد و این جلسه با سرمربی جدید ژاوی هرناندز ساعت 17:00 به وقت اسپانیا برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала