Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا برای رئالی شدن پاداش میخواهد

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
عضو شوید
دیلی میل میگوید، رئال مادرید به صورت دقیق وضعیت پل پوگبا را زیر نظر دارد، زیرا هافبک منچستریونایتد تا کنون حاضر به امضای قرارداد جدید با تیمش نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، این ستاره 28 ساله که در جریان تمرین روز دوشنبه هفته پیش تیم ملی کشورش از ناحیه ران آسیب دید، میتواند تا کمتر از دو ماه دیگر به صورت آزادانه برای انتخاب تیم جدیدش وارد مذاکره شود، زیرا قراردادش در جون سال آینده به پایان میرسد.
مینو رایولا، ایجنت پوگبا ماه گذشته فاش کرد "هیچ به روز رسانی" در مورد تمدید قرارداد این بازیکن در اولدترافورد وجود ندارد و در صورت ادامه این روند، احتمال جدایی رایگان پوگبا زیاد است.
این در حالیست که رسانه های انگلیسی بارها از علاقه یونایتد برای ماندن ستاره فرانسوی گفته اند و مدعی اند، یونایتد حاضر است دستمزد پوگبا را سه برابر رقمی کند که حالا دریافت میکند.
با این حال روزنامه دیلی میل انگلیس میگوید، در حالی که رئال به شدت وضعیت اورلین چوآمنی، ستاره موناکو را زیر نظر دارد، اما کماکان روی پوگبا نیز حساب باز میکند.
اورلین چوآمنی 21 ساله با درخشش در موناکو به سر زبان ها افتاده است و سبک بازی اش شباهت زیادی به هموطنش ادواردو کاماوینگا دارد.
رئال در حالی به پوگبا علاقه مند است که مودریچ 36 ساله است، ایسکو در لیست خروجی ها قرار دارد و والورده هم بعضا با مصدومیت روبه رو میشود و از ابتدای فصل گذشته، 23 بازی مختلف تیمش را از دست داده است.
با این حال درست است که رئال برای به خدمت گرفتن پوگبا هزینه ای به یونایتد پرداخت نمیکند، اما دستمزد بالای این بازیکن میتواند کمی کار را برای این تیم سخت کند.
او حداقل 10 میلیون پوند در سال حقوق دارد و طوری که مارکا گفته، پوگبا در صورت تقبل برای رئالی شدن، خواهان پاداش نیز است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала