Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدت زمان دوری «پل پوگبا» از میادین مشخص شد

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicFootball Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game
Football Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
عضو شوید
هافبک تیم منچستریونایتد اردوی تیم ملی فرانسه را با مصدومیت ترک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا در تمرین تیم ملی فوتبال فرانسه دچار مصدومیت شد تا ناچار به ترک اردوی خروس‌ها شود و احتمال دارد دو دیدار بعدی تیمش را در مسیر انتخابی جام جهانی 2022 قطر از دست بدهد.
پوگبا، کانته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
ورزش
مصدومیت پوگبا در اردوی تیم ملی فرانسه
پوگبا نتوانست جلسه تمرینی روز گذشته را پس از ارتباط با سایر هم تیمی‌های خود در فرانسه کامل کند. ستاره منچستریونایتد در حین تمرین با دروازه‌بان آلفونس آرئولا برای ضربه زدن با سر بلند شد و با ناراحتی قابل مشاهده به سمت کناره‌ها لنگید.
پوگبا پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه ران در حین انجام شوت، از تمرین فرانسه خارج شد. دیدیه دشان، سرمربی خروس‌ها به هافبک تیمش کمک کرد تا از زمین خارج شود.
اکنون رسانه‌های فرانسوی گزارش داده اند که مصدویت ستاره فرانسوی جدی است و او به مدت 8 تا 10 هفته از میادین دور خواهد بود. جردن ورتو هافبک تیم رم با اعلام دیدیه دشام به عنوان جانشین پوگبا در اردوی فرانسه معرفی شده است.
پوگبا در این فصل مهره‌ای کلیدی برای منچستریونایتد نبوده ولی در عرصه ملی مفیدتر بود و در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ ملت‌های اروپا بازی کرد و به همراه دیگر اعضای تیم جام قهرمانی را بالای سر برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала