Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اضافه شدن یونایتد به جمع مشتریان ستاره همیشه مصدوم رئال

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
عضو شوید
منچستریونایتد به ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید علاقه نشان داده است و می‌خواهد برای جذب این بازیکن در زمستان اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد که دو فصل قبل با مبلغ صد میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، به دلیل مصدومیت موفق نشده تا در این تیم خودش را ثابت کند و حالا درخشش وینیسیوس جونیور سبب شده تا کارلو آنچلوتی چشم‌هایش را بر روی ستاره بلجیمی تیمش ببندد و از او در ترکیب ثابت استفاده نکند.
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2021
ورزش
بی‌توجهی‌های مداوم کارلتو به هازارد
با توجه به همین موضوع سایت خبری کاتالونیا ال ناسیونال مدعی شده که هازارد بزودی از رئال مادرید جدا خواهد شد و فلورنتینو پرز نیز با جدایی ستاره بلجیمی تیمش موافق است.
در گزارش این نشریه آمده است که باشگاه پاریسن‌جرمن، بایرن مونیخ و نیوکاسل خواهان به خدمت گرفتن هازارد اند و باشگاه منچستر یونایتد نیز به تازگی به این جمع پیوسته است.
ارزش هازارد را ترانسفر مارکیت(ویب سایت ارزش‌گذاری بازیکنان فوتبال) 50 میلیون پوند اعلام کرده  و سران رئال مادرید با توجه به وضعیت این بازیکن آماده اند با 40 میلیون این بازیکن 30 ساله را به بفروش برسانند.
دلیل رئال برای فروش هازارد در کنار مصدومیت، علاقه به امباپه نیز است و این باشگاه می‌خواهد ضمن تأمین مبلغی از انتقال کلیان، جا برای دستمزد او نیز باز کند.
این باشگاه‌ها در حالی به جذب هازارد علاقه نشان داده‌اند که چلسی نیز نیم‌نگاهی به بازگرداندن ستاره سابق خود دارد و ممکن است ستاره بلجیمی به تیم سابق خود برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала