Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی از تیم ملی پرتگال؟ هنوز وقتش نرسیده

© AFP 2023 / Matthias Schrader / POOLИгроки сборных Германии и Португалии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو شایعات مبنی بر بازنشستگی‌اش از تیم ملی پرتگال را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در آستانه 37 سالگی هنوز در رده ملی و باشگاهی می درخشد و هیچ قصدی برای آویختن کفش هایش یا خداحافظی از فوتبال ملی ندارد.
رونالدو در پاسخ به این پرسش که آیا قصد بازنشستگی بین المللی را دارد، به اسکای اسپورت گفت:
"چرا؟ من فکر می کنم هنوز زمان من نرسیده است. "این چیزی نیست که مردم می خواهند، این چیزی است که من می خواهم.
"زمانی است که احساس می کنم قادر نیستم بدوم، دریبل بزنم، شوت بزنم، اگر قدرتم از بین برود ... اما من هنوز آن چیزها را دارم، بنابراین می خواهم ادامه دهم زیرا هنوز انگیزه دارم. این اصل ماجرا است - [با انگیزه] برای انجام کارهایم، برای خوشحال کردن مردم و خانواده ام و طرفداران و خودم. من می خواهم سطح خود را حتی بالاتر ببرم.
"شما در مورد تیم ملی پرتگال صحبت می کنید اما در لیگ قهرمانان بیشترین گل، بیشترین برد، پاس گل ... همه چیز را دارم. اما من می خواهم به کار خود ادامه دهم. فوتبال بازی کردن را دوست دارم. احساس خوبی دارم که مردم را خوشحال کنم."
در همین حال، یک شنبه شب شاگردان اوله گونر سولسشر در ورزشگاه الدترافورد میزبان لیورپول هستند و پیروزی در این دیدار حساس می‌تواند کمک شایانی به بهبود وضعیت اخیر منچستریونایتد بکند. 
به نقل از سایت اسکای اسپورتس، رونالدو در خصوص شرایط اخیر گفت: "از نظر من، منچستریونایتد در این فصل چند تغییر انجام داده است. آن‌ها من، رافائل واران و جیدون سانچو را خریداری کردند. کمی زمان می‌برد تا همه چیز تطبیق پیدا کند. فکر می‌کنم که قدم به قدم می‌توانیم به شرایط ایده‌آل نزدیک شویم و از نظر من اصلا غیر ممکن نیست. همه باید وظیفه خودشان را بدانند. من نقش خودم را در این تیم و باشگاه می‌دانم. وظیفه من گلزنی و کمک به تیم با تجربه‌ام و همچنین کمک به بازیکنان جوان‌تر است. اگر همه برای این تیم فداکاری کنند، قطعا به تیم بهتری تبدیل خواهیم شد."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала