Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی یوونتوس به پیروزی شاگردانش برابر زنیت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس باوجود پیروزی برابر زنیت از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم های زنیت و یوونتوس در چارچوب بازی های هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود یووه به پایان رسید.
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
زنیت 0 یوونتوس 1 ؛ پیروزی خفیف در روسیه و ادامه صدرنشی بانوی پیر
ماسیمیلیانو الگری که تیمش به سختی توانست در خانه زنیت پیروز شود، از عملکرد شاگردانش در این بازی رضایت ندارد. او پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و مورد اتفاقات شب گذشته صحب کرد.
آلری ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت:
«در بسیاری از دقایق بازی کند بودیم. اجازه دادیم که حریف به راحتی شوت بزند و در ضد حملات دروازه ما را تهدید کند. باید اعتراف کنم که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم با این حال پیروز شدیم. این سه امتیاز شرایط تیم را بسیار بهتر کرد
آلگری در ادامه گفت:«به خاطر اشتباهات متعدد فنی، عملکردمان خوب نبود اما با وجود بد بازی کردن، با برد به خانه می رویم. بازی بد با وجود کسب نتیجه خوب، به اندازه کافی ما را عصبانی و باانگیزه کرده تا در روز یکشنبه مقابل اینتر، جبران کنیم و یک بازی خوب و قابل قبول ارائه دهیم.»
با این نتیجه تیم فوتبال یوونتوس با کسب سومین پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه جای گرفت. تیم زنیت هم با 3 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه H رقابت ها ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала