Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای آ اس: بارسا با پولی بیشتر از رئال به دنبال کیلیان امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
عضو شوید
بارسلونا تلاش دارد تا رضایت کیلیان امباپه را جلب کند. برای این کار کاتالان‌ها بیشتر از پیشنهاد رئال به او پاداش انتقال می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه بارسلونا، علی‌رغم بدبینی معاون رئیس‌اش اما از انتقال کیلیان امباپه با 90 میلیون پاداش انتقال خودداری می‌کند. که این موضوع می‌تواند به دنبال قیمت ساختن رقم عملیات برای مادریدی‌ها باشد.
تصور این که بارسلونا می‌تواند در فصل آینده با شکست مواجه شود، امروز پس از آخرین اطلاعات با ممیزی و اظهارات رهبرانش، نشان می‌دهد بارسا در آستانه ورشکستگی است. اما باشگاه بارسا معتقد است که می‌تواند حداقل یک خرید عالی برای فصل 22/23 انجام دهد.
رقم دستمزد و بازی برای کارکنان بارسا در سال آینده افزایش می‌یابد و با وجود بدهی بزرگی که باشگاه ارائه می‌دهد، می‌تواند برای ارتقای کارش چهره‌های شاخص جدید را استخدام کند، با این حال تیم کولی در حال حاضر نمی‌داند که یکی از اهداف آن این است که سعی کند امباپه را متقاعد کند که با کارت آزادی در جیب‌اش به نیوکمپ برود.
علاقه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی کاملا هویدا است. امباپه به طور علنی اذعان کرد که می‌خواهد پی‌اس‌جی را ترک کند و از مادرید پیشنهاد دارد و تیم فرانسوی نمی‌خواهد او را بفروشد. اما بارسا قصد دارد مانع از عملیاتی شود که عملاً از اول جنوری آینده می‌تواند نهایی شود، تاریخی که در آن به طور قانونی بارسا می‌تواند با فوتبالیستی مذاکره کند که قراردادش را شش ماه بعد خاتمه می‌دهد.
بارسا این تلاش را به واسطه "پینی زهاوی" انجام می‌دهد، کسی که انتقال نیمار از بارسا به پاری‌سن‌ژرمن را با 222 میلیون یورو، گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال انجام داد. امباپه رایگان است اما باشگاهی که با او قرارداد امضا کند باید به او پاداش انتقال بدهد. به گفته منابع نزدیک به بارسا تیم کولی مایل است زیرا آنها معتقدند حساب‌ها به آنها اجازه می‌دهد تا جنوری آینده 90 میلیون پول برای نامه آزادی امباپه پرداخت کنند. بارسا معتقد است که مادرید تنها مایل است 50 میلیون دالر بپردازد. همچنین می‌تواند بازیکن را با پیشنهاد بالاتر از آنچه مادرید پیشنهاد می‌کند وسوسه کند که آنها معتقدند از خالص 17 میلیون یورویی که گرت بیل دریافت می‌کند فراتر نخواهد رفت. با این حال مادرید با حساب‌های سالم‌تر از بارسا، حقوق قابل توجهی بالاتر برای بازیکن فرانسوی می‌تواند پرداخت کند.
اگر این مهاجم پی‌اس‌جی را در پایان فصل ترک کند، رئال مادرید از هر مزیتی برای جذب امباپه برخوردار است. در حقیقت او متقاعد شده که قرارداد ش را برای بازی در جام جهانی قطر در پایان سال 2020 به عنوان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن تا یک سال دیگر تمدید نمی‌کند.
کیلیان امباپه قصد داشت در سال 2017 با بارسلونا قرارداد امضا کند اما این کار را انجام نداد زیرا سرانجام مدیریت ورزشی دمبله را به عنوان جانشین نیمار انتخاب کرد، همانطور که چند روز پیش جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسا آن را فاش کرد. واسطه جوزپ ماریا مینگوئلا که اکنون مفسر ورزش است، چهار سال پیش آنچه را که بارتومئو به رسمیت شناخته است، گفت. مینگوئلا توضیح داد که این عملیات بالغ بر 120 میلیون به علاوه 30 مورد اضافی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала