Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه چه کسی را شایسته توپ طلا 2021 می‌داند؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
مدافع سابقه‌دار بارسلونا معتقد است که فوق ستاره آرجنتینی حال حاضر پاری‌سن‌جرمن شایسته کسب توپ طلای 2021 است.
به گزارش اسپوتنیک، بحث بر سر اینکه کدامیک از بازیکنان فهرست 30 نفره نامزدهای کسب توپ طلای سال 2021 از 29 نفر دیگر برای کسب مهمترین جایزه فردی دنیای فوتبال شایسته‌تر است، همچنان ادامه دارد.
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
ورزش
از این‌که «توپ طلا» همیشه به مسی می‌رسد خسته شده‌ام!
در میان این 30 نفر شانس بازیکنانی مانند لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، جورجینیو، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بیشتر تلقی می‌شود.
جرارد پیکه در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن بیشترین شایستگی را برای کسب این جایزه بزرگ دارد، گفت:«من فکر می‌کنم معیارهای این جایزه شفاف و روشن نیست و باعث سردرگمی اذهان شده است. اگر این جایزه به بهترین بازیکن جهان داده شود قطعا او مسی است.»
مسی گزینه اول بسیاری از بنگاه‌های شرط‌بندی برای کسب مهمترین جایزه فردی دنیای فوتبال است که اگر این اتفاق رخ دهد او برای هفتمین بار موفق به کسب این جایزه خواهد شد.
لیونل مسی با کسب ۶ توپ طلا رکورددار این جایزه بزرگ است. به نظر می رسد که او بازهم برای برنده شدن توپ طلا شانس بالایی دارد و می تواند رکورد خود را بهبود ببخشد.
این جایزه در سال قبل به دلیل شیوع ویروس کرونا داده نشد و امسال قرار است به بهترین بازیکن سال داده شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала