قطع روابط روسیه با ناتو آمریکایی‌ها را به وحشت انداخت

© AP Photo / Virginia Mayoقطع روابط روسیه با ناتو آمریکایی‌ها را به وحشت انداخت
قطع روابط روسیه با ناتو آمریکایی‌ها را به وحشت انداخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2021
عضو شوید
 پس از تعلیق ماموریت روسیه در ناتو، آمریکایی ها از درگیری جنگ جهانی سوم ابراز ترس و وحشت نمودند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان سایت شبکه خبری  فاکس نیوز، پاسخ مسکو به پایان ماموریت دیپلمات های این کشور در ناتو را مورد بحث قرار دادند.
بسیاری خوانندگان معتقد هستند که متقاعد شده اند پیمان ناتو نه تنها از ندت ها بدین سوقابل اعتبار نیست، بلکه برعکس منجر به زبدتر شدن اوضاع  در عرصه بین المللی می‌شود.
کاربری با نام مستعار Drowlord101 خاطرنشان کرد: "مفهوم ناتو دهه ها پیش به پایان رسیده بود. اما افرادی که پشت این سازمان هستند، حتا زمانی که دیگر مفهومی ندارد، برای حفظ منابع مالی و قدرت خود به شدت مبارزه می‌کنند."
روسیه ناتو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
قطع روابط روسیه با ناتو
کاربر دیگری گفته است:"این ایده که نیروهای ما در اروپا از اتحادیه اروپا با 17 تریلیون تولید ناخالص داخلی آن در مقابل روسیه دفاع می کنند، خنده دار است. همه می دانند که تمام هدف ناتو فساد است. روس ها فقط نمی خواهند پول خود را برای یک مأموریت بی معنی در این پیمان هدر دهند. ناتو بی فایده است".
"سرزنش روسیه به دلیل قطع روابط  با ناتوآسان است. اما نکته جالب اینجاست: یک روز قبل از وقفه بین روسیه و ناتو ، درست قبل از سفر لوید آستین به کیف و تفلیس ، در آستانه همه این موارد ، پنتاگون گفت که درهای ناتو در اصل برای اوکراین و گرجستان باز بودند.
دیگری گفته است: "درگیری صورت خواهد گرفت، زیرا ناتو مانند دهه 90 رفتار می کند، زمانی که هیچ کس در جهان نمی‌توانست در برابر تجاوزات این پیمان مقاومت کند. در نتیجه ، آنها چیزی یاد نگرفتند، زمان تلف شده است. ناتو از یک سازمان دفاعی به یک سازمان "اوباش" تبدیل شده است که باعث جنگ در سراسر جهان می شود."
یک کاربر متذکر شد: « آیا چین خواهان جنگ بر سر تایوان است  و روسیه پس از تبدیل شدن به بهترین دوست جدید پکن، ماموریت خود را در ناتو تعلیق می کند؟ از جو بایدن برای آماده سازی صحنه برای جنگ جهانی سوم تشکر می کنیم.»
گفتنی است، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست مشترک مطبوعاتی با سوزی کارلو همتای گینه بیسائویی‌اش در مسکو از تصمیم دولت متبوع خود برای توقف فعالیت‌های دفاتر ارتباطات نظامی و اطلاعات سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» در مسکو خبر داد.
وی تصریح کرد که این تصمیم از یکم نوامبر اجرا خواهد شد و همچنین بخش اطلاعات ناتو در داخل سفارت بلژیک تعطیل خواهد شد.
به گفته لاوروف ناتو از این پس در رابطه با مسائل اضطراری می‌تواند به سفارت روسیه در بلژیک مراجعه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала