Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اضافه شدن مانه به جمع صدتایی‌های لیورپول + عکس

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، صدمین گُل خود را با پیراهن این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر برابر واتفورد به ثمر رساند.
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول از ساعتی قبل در ورزشگاه ویکاریچ رود، به مصاف واتفورد رفته است و در نیمۀ نخست این دیدار به پیروزی 0-2 رسیده است.
دو گُل این دیدار را تا اینجای کار سادیو مانه در دقیقه 9 و فیرمینو در دقیقه در دقیقه 37 به ثمر رسانده اند و سرخ‌ها در آستانۀ کسب سه امتیاز از دیدار خارج خانه قرار دارند.
مانه با گُلزنی در این دیدار موفق شد تعداد گُل‌های خود را با پیراهن لیورپول به عدد 100 در رقابت‌های لیگ برتر برساند و به جمع بازیکنانی پیوست که تعداد گُل‌های شان را در این باشگاه سه رقمی ساخته اند.
این بازیکن سی‌ویکمین بازیکنی است که از زمان تاسیس این باشگاه لیورپول در سال 1992 به این رکورد رسیده است.
مانه در حالی به این آمار دست یافته است که چندی قبل محمد صلاح ستاره مصری لیورپول نیز موفق شده بود تعداد گُل‌های خود را به عدد صد برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала