Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستار‌‌ه‌های هستند که آرزوی پوشیدن لباس بارسلونا را دارند!

© REUTERS / ALBERT GEA المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
خرید جدید بارسلونا در خصوص وضعیتش در این تیم صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو پس از یک دهه حضور در لیگ برتر و منچسترسیتی، تابستان گذشته به صورت رایگان به بارسلونا پیوست، اما به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، تاکنون نتوانسته است در یک دیدار برای کاتالان‌ها به میدان برود.
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
گُلزنی آگوئرو در نخستین بازی برای بارسلونا + عکس
مهاجم آرجنتینی بیش از دو ماه دور از میادین بود و 9 دیدار بارسلونا را از دست داد. او اما اکنون آماده حضور در بازی ها است و و روز گذشته در یک دیدار دوستان برابر کورنلا رفتند به میدان رفت یک گل هم به ثمر رساند.
این مهاجم کاتالانی‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص وضعیتش در این تیم صحبت کرده است. او در خصوص این که آیا از امضای قراردادش با بارسلونا پشیمان است، اظهار داشت:
«البته که نه؛ بیاید صادق باشیم کدام بازیکن نمی‌خواهد در بارسا باشد؟ من میگویم اکثر بازیکنان و فوتبالیست ها می‌خواهند این پیراهن را بپوشند و این فارغ از خوب بودن یا بد بودن بارسلونا در هر برهه ای است.»
آگوئرو در ادامه در خصوص جدایی لیونل مسی گفت:
«وقتی فهمیدم، باورم نمی شد. آن روز شنبه، برای دیدن لئو به خانه اش رفتم و به خاطر شخصیتم و دیدن عذابی که در آن بود، سعی کردم کاری کنم که ماجرا را فراموش کند و برای همین شروع به صحبت در مورد تیمم در فیفا کردم.»
روز یک شنبه بارسلونا از چهارچوب هفته نهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیا خواهند بود و باید دید که با توجه به روند ریکاوری و بهبودی ستاره سابق سیتیزن‌ها، آیا کومان به او اجازه حضور در میدان را خواهد داد یا خیر.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала