Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودیگر هدف اصلی رئال در خط دفاع

© REUTERS / MATTHIAS HANGSTآنتونیو رودیگر ، مدافع تیم ملی آلمان Soccer Football - Euro 2020 - Group F - France v Germany - Football Arena Munich, Munich, Germany - June 15, 2021 France's Paul Pogba remonstrates with the assistant referee as Germany's Antonio Rudiger looks on
آنتونیو رودیگر ، مدافع تیم ملی آلمان Soccer Football - Euro 2020 - Group F - France v Germany - Football Arena Munich, Munich, Germany - June 15, 2021 France's Paul Pogba remonstrates with the assistant referee as Germany's Antonio Rudiger looks on - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید به شدت مایل به جذب آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی است.
به گزارش اسپوتنیک، هر چقدر زمان می گذرد، آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی به حضور در رئال مادرید نزدیک تر می شود.
در حقیقت آنتونیو برای تمدید با چلسی به توافق نرسیده است. این بازیکن در سن 28 سالگی در اوج پختگی قرار دارد و با توجه به این که به بازیکن ازاد تبدیل می شود می خواهد بهترین قرارداد ممکن را ببندد.
به نظر می رسد که از نظر ورزشی رئال مادرید گزینه ای رویایی برایش باشد چرا که رئال به مدافع میانی نیاز دارد و فیکس شدن رودیگر از همین ابتدا قطعی است.
آنالیزورهای رئال هم شرایط وی را بررسی می کنند و گزارشات مثبت زیادی را از او به دست رئال مادرید رسانده اند. رئال مادرید در پست دفاع میانی احساس ضعف دارد.
​رودیگر می تواند لیدر جدید خط دفاعی رئال باشد که بدین ترتیب میلیتائو می تواند زوجش باشد و آلابا هم به پست تخصصی خود یعنی دفاع چپ می رود.
رودیگر بیش از 400 بازی در بالاترین سطح داشته و کوله باری از تجربه است و خیال رئال از بابتش کاملا راحت است.
 تجربه مثبت خرید آلابا باعث شده تا مدیران رئال از یک خرید رایگان دیگر استقبال کنند چرا که آنتونیو می تواند بازیکنی کلیدی در رئال مادرید باشد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала