Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری در بارسلونا شدت گرفت؛ واکنش تند بارتومئو به صحبت‌های اخیر لاپورتا

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
رییس سابق باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای، حرف‌های خوان لاپورتا رییس فعلی را دروغ خواند.  
به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا و اعضای کنونی هیئت مدیره بارسلونا از منتقدین سرسخت جوزپ ماریا بارتومئو و عملکردش در این باشگاه هستند و بارها در مصاحبه‌های خود، به صورت علنی خشم خود را نسبت به بارتومئو ابراز می‌کنند.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
ورزش
حمایت تمام قد معاون بارسا از لاپورتا؛ ما به او اعتماد داریم
در دوران حضور بارتومئو در نیوکمپ، کاتالان‌ها از نظر اقتصادی به طور کامل نابود شدند و در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند. رئیس جدید باشگاه بارسلونا اخیرا اذعان داشت رقم هنگفت و غیرقابل باور 1350 میلیون یورو بدهی روی دست باشگاه وجود دارد.
رییس پیشین باشگاه بارسلونا در واکنش به این گفته‌های اعضای کنونی باشگاه واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه‌ای، از خودش در مقابل اتهامات لاپورتا و دفاع کرد.
او در باره این گفت:«این باشگاه در فصل 2020/21، حداقل 330 میلیون یورو را به خاطر پاندمی کرونا از دست داد. اعضای هیئت مدیره آن زمان که تا پایان فصل حضور داشتند، مسئول نتایج مالی هستند. به هیچ عنوان در آن زمان، این باشگاه در خطر ورشکستگی و نابودی قرار نداشت.»
بارتومئو در ادامه مدعی شد 558 میلیون ضرر در سال گذشته تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، این رقم بسیار کمتر شده و تا 50 میلیون تقلیل پیدا می‌کرد.
بارتومئو در ادامه مدعی شد به هیئت مدیره فعلی اطلاع داده شده که بدهی خالص باشگاه تا 30 جون 2021 رقم680  میلیون یورو است. همچنین با توجه به اینکه مجموع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در توسعه اسپای بارسا با رقم 122 میلیون یورو بوده، بدهی تعدیل شده 558 میلیون یورو شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала