پوتین از افزایش بهای گاز در اروپا هشدار داد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در مورد افزایش بهای انرژی گفت،افرادی که می گویند قیمت بالای منابع انرژی (نفت و گاز) به نفع تولید کنندگان این مواد خام است، نمی دانند چه می گویند
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیرپوتین روز چهارشنبه در اجلاسیه عمومی همایش بین المللی انرژی به نام «هفته انرژی روسیه» گفت: وضعیت بازار گاز اروپا در حال حاضر متعادل به نظر نمی رسد. افرادی که می گویند قیمت بالای منابع انرژی (نفت و گاز) به نفع تولید کنندگان این مواد خام است، نمی دانند چه می گویند. 
وی افزود: افزایش شدید بهای سوخت (نفت و گاز) می تواند پیامدها و عواقبی را برای مصرف کنندگان این مواد و نیز تولیدکنندگان آن به همراه داشته باشد.
آلمان: روسیه را در جنگ گاز دشمن اروپا نخوانید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
آلمان: روسیه را در جنگ گاز دشمن اروپا نخوانید
رئیس جمهور خلاصه کرد: "برخی" کارشناسان "شعارهای سیاسی خالی را جایگزین تحلیل وضعیت بازار انرژی اروپا می کنند."
رئیس جمهوری روسیه گفت: افزایش شدید و چند برابر مواد سوختی (نفت و گاز)، هزینه های مراکز اقتصادی و صنعتی و سازمان های دست اندرکار خدمات خانگی (تامین برق و حرارت) را افزایش می دهد و وادار به صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی و کاستن از سطح تولید می کند.پوتین خاطرنشان کرد که برای هر بازاری ثبات و قابل پیش بینی بودن وضع فعالیت آن بسیار مهم است.  
رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه  امروز در مرحله احیای اقتصاد جهانی، کشورهای اوپک پلاس وضعیت بازار نفت را تثبیت می کنند ، اظهار امیدواری کرد توافقات در چارچوب اوپک پلاس تا پایان 2022 جریان داشته باشد.
پوتین همچنین  درباره وضعیت قیمت گاز در اروپا با اشاره به اینکه برخی در تلاشند اشتباهات خود را بر گردن دیگران بیندازند ، تصریح کرد: اوضاع در بازار گاز اروپا متعادل به نظر نمی رسد؛ نقصان های نظام مند به بحران گسترده در بازار انرژی اروپا منجر شد.
وی بابیان اینکه تلاش می کنیم که قیمت نفت در بازار جهانی دچار نوسانات شدید نشود، اظهار داشت: سعی می کنیم تا بازار جهانی نفت باثبات شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала