Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توتی از تیم محبوبش پس از « آ.اس. رم» نامبرد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر توتی
توتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه آ.اس. رم ایتالیا، گفته است که در صورت ترک این تیم در زمان حضور در دنیای فوتبال، علاقه‌مند بوده که به رئال مادرید برود.
به گزارش اسپوتنیک، فرانچسکو توتی یکی از بهترین و ماندگارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا است که بیشتر از 25 سال پیراهن باشگاه آ.اس رم را برتن کرد و تا زمانی که به عنوان بازیکن در مستطیل سبز حضور داشت، برای تیم دیگر به میدان نرفت.
از او به عنوان یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ فوتبال نامبرده می‌شود که در هر شرایطی در کنار تیمش ماند و هیچگاه بخاطر پول، شهرت و حتی کسب جام‌های معتبر وسوسه نشد تا راهی تیم دیگری شود.
این ستاره محبوب دنیای فوتبال حالا در گفت‌وگویی در مورد تیم مورد علاقه‌اش پس از رُم صحبت کرده و گفته است که اگر در زمان بازی‌گری تصمیم به ترک پایتخت ایتالیا می‌گرفت، راهی پایتخت اسپانیا می‌شد تا برای رئال مادرید به میدان برود.
وی در این مورد به گاردین گفت:" رئال مادرید در سال 2005 به من پیشنهاد داد. در آن زمان حس کردم نمی‌توانم از رُم جدا شوم؛ ولی اگرمی‌توانستم، رئال مادرید تنها تیم دیگری بود که  در آن بازی کنم. تنها تیمی که می‌توانستم خودم را در آن تصور کنم. تجربه حضور در کشوری متفاوت می‌توانست برای من و خانواده‌ام بسیار خوب و زیبا باشد."
گفته می‌شود که در آن سال میلان نیز به توتی علاقه داشت اما این بازیکن که پول برایش زیاد اهمیت نداشت، بخاطر عشق به رُم از همه چیز گذشته و در ورزشگاه المپیک از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала