Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو نیامده افتخارآفرینی کرد؛ کریس بهترین بازیکن ماه لیگ انگلیس شد+عکس

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در نخستین ماه حضورش در لیگ برتر پس از بازگشت با شکوه به منچستریونایتد جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد و حضور در دو تیم رئال مادرید و یوونتوس و فتح کل فوتبال اروپا دوباره به اولدترافورد برگشت تا در جایی که مطرح شد به فوتبالش ادامه دهد.
در همین حال کریستیانو در ماه سپتامبر و بعد از مسابقات ملی به جمع شیاطین سرخ اضافه شد و در دومین دی‌بیوت خود در مقابل نیوکاسل موفق به ثبت بریس و زدن دو گل شد.
همچنین رونالدو در ادامه مقابل وست‌هم نیز گلی دیگر به ثمر رساند تا با سه گل زده در لیگ برتر بازگشتی شکوه‌مند به پریمیر لیگ را تجربه کند.
رونالدو همچنین دو گل هم برای منچستر درلیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های یانگ بویز سوییس و ویارئال اسپانیا به ثمر رساند تا ماه سپتمبر برایش رویایی تمام شود.
از همین رو کریس با کنار زدن رقیبانش از دیگر تیم ها توانست جایزه بهترین بازیکن ماه سپتمبر لیگ برتر انگلیس را بدست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала