Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنۀ تند "سوارز" به "کومان": من هنوز از همان شماره تلفن استفاده می کنم! + عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
مهاجم اتلتیکو مادرید پس از باز کردن دروازه بارسلونا شادی معناداری انجام داد و به نوعی به رونالد کومان کنایه زد.
به گزارش اسپوتنیک،  شنبه شب در حساسترین دیدار هفته هشتم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، اتلتیکو مادرید مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه "وندا مترو پولیتانو" میزبان بارسلونای بحران زده بود و صاحب برتری 2 بر صفر شد.
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
سوارز به بارسا گل زد و خوشحالی نکرد+عکس
لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای همانطور که قول داده بود، پس از گلزنی خوشحالی نکرد اما حرکتی را انجام داد که به وضوح به نحوه برخورد رونالد کومان با او طی آخرین روزهای حضورش در بارسلونا اشاره می کرد.
سوارز پس از بازی شب گذشته گفت:«من هم یکی از هواداران بارسلونا هستم، می دانم که هم تیمی های سابقم و هواداران در حال گذراندن شرایط سختی هستند. حرکتی که پس از گل انجام دادم؟ آن تماس برای کسانی بود که شمار مرا دارند، برای کسانی بود که باید بدانند من هنوز از همان شماره تلفن استفاده می کنم.»
سوارز بین سال های 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشت و به طوری غیر مسالمت آمیز جدا شد چرا که پس از آمدن کومان به بارسلونا، با او تماس گرفته شد و به او گفته شد که در برنامه های مربی جدید بارسلونا جایی ندارد.
اتلتیکو با این پیروزی با 17 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و بارسلونا هم در امتیاز 12 باقی ماند و به جایگاه نازل دهم نزول کرد.پس از ناکامی عجیب بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و دو شکست متوالی و سنگین سه بر صفر مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا، باخت برابر اتلتیکو مسیر را برای اخراج کومان فراهم کرد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала