Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رهایی اوبلاک از کابوس همیشگی؛ بارسلونا بدون مسی

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر یان اوبلاک Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Атлетико"
یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکومادرید فردا شب در حالی به مصاف بارسلونا می‌رود که این تیم دیگر مسی را در اختیار ندارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ اتلتیکو مادرید فردا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو از بارسلونا استقبال می‌کند، اما این مسابقه کابوس‌های معمولی یان اوبلاک را به دنبال نخواهد داشت زیرا لیونل مسی دشمن همیشگی او در این بازی حضور نخواهد داشت.
مسی خار چشم دروازه‌بان اسلوانیایی بود و در 18 بازی مقابل وی 10 گل زده بود اما با جدایی او از بارسلونا، دیگر چیزی نیست که از آن ترسید.
اوبلاک تقریباً به اندازه اعجوبه آرجانتینی گل نخورده، هرچند که او قبلا برابر کاتالان‌ها کلین شیت نیز داشته و فردا شب این پتانسیل را دارد که سومین بازی پیاپی خود را با کلین شیت داشته باشد.
با این اوصاف، اتلتی عزم دفاعی سال‌های اخیر را ندارد و این زمانی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از گزینه‌های هجومی موجود برای دیه گو سیمئونه را در نظر بگیرید.
ساختار دفاعی همیشه متضرر می‌شود و می‌توان گفت که اتلتیکو در تمام این فصل در 9 مسابقه فقط سه کلین شیت کرده است.
اوبلاک باید در طول این فصل دفع‌های بیشتری انجام دهد، اما در شرایطی که بارسلونا مسی را در اختیار ندارد بازی شنبه کابوس بالقوه‌ای نخواهد بود که قبلاً برای این دروازه‌بان بوده است.
اتلتیکو در خط دفاعی معمول‌اش در این فصل بازی خود را آغاز نکرده و تنها سه بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته که مقابل الچه، پورتو و اتلتیک بیلبائو بوده، چیزی که تحت نظر سیمئونه با معمول فاصله زیادی دارد.
حتی اوبلاک هم ستاره اصلی و معمول او نبوده و روز شنبه با مارک آندره تر اشتگن روبرو می‌شود که به همراه تیبو کورتوا رقابت را برای بهترین دروازه‌بان لالیگا سانتاندر فراهم می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала