Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: 6 ماه با درد بازی کردم

© REUTERS / Matthias Hangst Немецкий футболист Тони Кроос и французский игрок Килиан Мбаппе после матча
Немецкий футболист Тони Кроос и французский игрок Килиан Мбаппе после матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
تونی کروس ستاره خط میانی رئال مادرید، اعتراف کرد که قبل از شدت مصدومیتش برای 6 ماه با درد بازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید، در آستانه آغاز رقابت‌های لالیگا، دچار مصدومیت از ناحیه استخوان پوبیس شد و تا حالا موفق نشده است تا زیر نظر کارلو آنچلوتی برای کهکشانی‌ها به میدان برود.

این بازیکن که اخیراً پس از 45 روز به تمرینات برگشته و با بازگشت به میادین فاصله چندانی ندارد، اعتراف کرده که قبل تشدید مصدومیتش 6 ماه با درد به میدان رفته است.

او این موضوع را با GOAL، مطرح کرد و گفت:" آخرین بازی من که به صورت عادی به میدن رفتم، در 29 جون و در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن من شش ماه با درد بازی کردم. می‌دانستم که اگر بازی را با درد ادامه دهم به حدی می رسم که دیگر نمی‌توانم بازی کنم، اما بازی نکردن در آن زمان برایم بسیار دشوار بود زیرا ما در یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی حضور داشتیم."

کروس در ادامه افزود:"فردا با آنچلوتی صحبت خواهم کرد و اگر او بازی کردن مرا خطرناک بداند و ترجیح دهد منتظر بماند، به حرف او گوش می‌دهم و آن را تجزیه و تحلیل می کنیم."

این صحبت‌های را کروس در حالی مطرح کرده است که فصل قبل زیدان به جز کروس، مودریچ و کاسمیرو به دیگر هافبک‌های اعتبار چندانی نداشت و از این بازیکنان همواره در ترکیب ثابت استفاده می‌کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала