Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست لاپورتا برای اخراج کومان بسته است؛ مربی هلندی میماند

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2021
عضو شوید
به نظر میرسد شرایط سخت بارسا اجازه نمیدهد تا سرمربی هلندی تیمش را برکنار کند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که زمزمه های خروج رونالد کومان از بارسا پس از نتایج ضعیف این تیم با این مربی هلندی زبان زد رسانه ها و صفحات اجتماعی است.

این زمزمه ها که حالا به شایعات قوی تبدیل شده است، پس از پیروزی دیشب بارسا در برابر لوانته آنهم با نتیجه قاطعانه 3 بر 0 به نظر میرسد کمتر شده است، اما واقعیت این است که بارسا مجبور است به هر قیمتی که شده مرد هلندی را تحمل کند، چون توانی برای اخراج وی ندارد.

بعد از تساوی بدون گل کادیز و در مسیر بازگشت به بارسلون، کومان با لاپورتا دیدار کرده و رئیس باشگاه نیز به او وعده داده است که او بازی به بازی پیش خواهد رفت و منتظر است تا آرام آرام شرایط بارسا بهتر شود.

رئیس باشگاه به مربی هلندی وعده داده اگر نتایج بارسا رفته رفته خوب شود، او به کارش ادامه خواهد داد و خبری از اخراج نخواهد بود.

با این حال روزنامه آ اس به معلوماتی دست یافته که نشان میدهد، بارسا به شرایط سخت مالی و البته قوانین مالیاتی فیرپلی توانایی اخراج کومان را ندارد.

آس مدعی است، بارسا تا هنوز نتوانسته به سقف مورد نظر لالیگا برای فرپلی مالی برسد و به همین خاطر بودجه باشگاه 25 درصد باید کاهش پیدا کند. لاپورتا پیشتر گفته بود که برای 25 میلیون یورو دستمزد، باید 100 میلیون یورو از منابع خود را کاهش دهند. قانونی که قطعا دست مدیریت را برای هرگونه خرید و فروش، غرامت و یا هم موضوعات دیگر بسته میکند.

بر اساس این گزارش، لاپورتا حتی نمی تواند دستمزد مورد نظر ژاوی و روبرتو مارتینز که گزینه های جدی جانشینی کومان هستند را تامین کند. بارسا حتی برای پرداخت غرامت 12 میلیون یورویی به کومان در صورت اخراج نیز مشکلات زیادی دارد.

پس به این ترتیب بارسا مجبور است تا طراز شدن وضعیت مالیاتی باشگاه و رسیدن به معیارهای لازم و استندرد، کومان را روی نیمکت تیمش حفظ کند. حتی اگر بدترین نتایج کسب شود. البته امیدواری ها برای کسب نتایج بهتر در دیدارهای آتی بارسا پس از برد دیشب و بازگشت مصدومان، زیاد تر شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала