Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند هم رئال را دوست دارد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
ستاره انگلیسی اسبق لیورپول و رئال مادرید در مورد مهاجم نارویایی بوروسیا دورتموند صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، استیو مک منمن بازیکن انگلیسی پیشین رئال مادرید و لیورپول در مورد آینده ارلینگ هالند ستاره دورتمند صحبت کرد.

وی اظهار داشت:

” آیا فکر می کنم که لیورپول در تابستان بعدی در رقابت برای خرید هالند حضور خواهد داشت؟ نه.

حقیقتا فکر می کنم که این احتمال وجود دارد که ارلینگ به رئال برود چرا که این بازیکن شخصا رئال را دوست دارد و سبک زندگی اش نیز برای بازی کردن در این تیم مناسب است.

فکر نمی کنم که با توجه به قیمتش لیورپول در شرایط خرید او حضور داشته باشد. به نظرم کمیسیون ها و پاداش های اضافی چنین خریدهایی برای جذب وی مشکل ساز باشد.

تابستان گذشته برای جدایی اش از دورتموند خیلی زود بود چرا که خوشحال به نظر می رسد و گل می زد. باید وقتی باتجربه تر می شد، جدا می شد.

هالند دستمزد بالایی می خواهد و از سویی وقتی مبلغ بالایی را برای دستمزد یک بازیکن می پردازی بقیه بازییکنان نیز دستمزد بالایی می خواهند.

 مینو رایولا وکیلش پول زیادی می خواهد، نه فق برای هالند بلکه برای خودش و فکر نمی کنم که لیورپول بخواهد بخشی از این باشد.”

رئال مادرید در حال حاضر تکلیف خرید امباپه را مشخص کرده و سه ماه دیگر می تواند کیلیان را به صورت رایگان به خدمت بگیرد و به همین خاطر باشگاه از حالا تمرکز خود را روی خرید هالند گذاشته است.

البته خرید بازیکن نارویایی مشکل است چون مشتریان زیادی دارد. به نظر می رسد که دورتموند مشکلی برای فروش او ندارد.

​ یواخیم واتزکه مدیر ورزشی دورتموند به تازگی نحوه صحبت هایش در مورد هالند را عوض کرده و گفت:

” سخت است که او را حفظ کنیم هر چند که نمی توانم بگویم که ماندنش را غیرمنتفی می دانیم. همه تلاشمان را می کنیم که او را حفظ کنیم. باید به خودمان باور داشته باشیم که دوباره بتوانیم مهاجم بزرگی را پیدا کنیم.”

پرز رابطه خوبی با دورتموند دارد و همین مسئله می تواند کلید خرید هالند باشد.

از سویی گفته می شود که بر اساس توافقی شفاهی میان دورتموند و رایولا قیمت هالند در تابستان بعدی به 75 تا 90 میلیون یورو می رسد که البته منچسترسیتی و منچستریونایتد دیگر مشتریان پر و پا قرص او خواهند بود.

خرید هالند البته آسان نیست چرا که وکیلش مینو رایولا استاد چانه زنی است و معمولا بالاترین ارقام ممکن را برای انتقالات می خواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала