Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس و دیبالا در یک قدمی تمدید قرارداد تا 2025

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد مهاجم آرجنتینی‌اش را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس در تلاش برای تمدید قرادراد پائولو دیبالا است، بازیکنی که از سال 2015 در عضویت این تیم است و قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
دیبالا رهبر جدید بیانکونری می‌شود؟

فرضیه جدایی رایگان او در تابستان 2022 هواداران این تیم را نگران کرده اما هدف مدیران یوونتوس، حفظ دیبالا و تمدید قرارداد طولانی مدت اوست. با جدایی کریستیانو رونالدو، الگری می خواهد تیمش را حول محور این مهاجم تکنیکی بسازد.

سران باشگاه ایتالیایی ماه هاست که برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا تلاش کرده اند اما توفیقی نیافته چرا که مذاکرات طولانی و متعدد آن ها با خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا به ثمر نرسیده است.

با این وجود، به نظر می رسد بانوی پیر اکنون به تمدید قرارداد دیبالا نزدیک شده و به زودی قرارداد او را به مدت سه سال دیگر تمدید می کند؛ این یعنی یوونتوس می خواهد این مهاجم آرجنتینی را تا جون 2025 در ترکیبش داشته باشد.

به نظر می‌رسد که در روزهای آینده، توافق بر سر تمدید قرارداد در چهارمین دور مذاکرات، حاصل شود. دیبالا تاکنون در 258 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و آمار 102 گل‌زده را از خود برجای گذشته است.

او فصل جدید را هم با دو گل‌زده و دو پاس‌گل در چهار بازی آغاز کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала