Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: بخاطر وضعیت بارسا خوشحال نیستم، کریم شایسته توپ طلاست

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
سرمربی موفق رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با ویارئال در مورد وضعیت بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید که نتایج فوق العاده در فصل جدید لالیگا با سرمربی ایتالیایی اش کسب کرده است، فردا در هفته هفتم لیگای اسپانیا در سانتیاگو برنابئو در دیداری سخت به مصاف ویارئال میرود.

کارلتو دقایقی پیش در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش برای بازی فردا پاسخ داد.

​نخستین پرسشی که از کارلتو به عنوان سرمربی تیم رقیب همیشگی در لالیگا پرسیده شد، وضعیت آشفته بارسلونا بود.

وی در مورد وضعیت کنونی بارسا که به شدت هواداران این تیم را نگران کرده است گفت:

"من بازیها را تماشا می کنم چون فوتبال را دوست دارم، اگر تیمی شرایط بدی داشته باشد، خوشحال نیستم. وقت برای من خیلی ارزشمند است و روی آن تمرکز می کنم. اگر شرایطی تیمی بد شود، چه بارسلونا باشد چه تیم دیگری، خوشحال نیستم. "

انجام بازی در فاصله سه روز

آنچلوتی توضیح داد: "در چنین شرایطی بخاطر فشردگی بازی ها، تمرین کردن خیلی سخت میشود." ما در این مواقع سعی میکنیم که کار روی ویدیو را در دستور کار قرار دهیم، زیرا بیشتر جواب میدهد. میتوانیم به نقاط ضعف و مثبت تیم بیشتر برسیم. در نهایت شما باید تیمی را انتخاب کنید که بتواند برای برنده شدن مبارزه کند، بازیکنانی که در یک بازی به میدان نمیروند، شانس بالاتری برای حضور در ترکیب در بازی بعدی دارند، زیرا تازه نفس هستند. "

جدال ویارئال

آنچلوتی گفت: "ما با تیمی با کیفیت، با تجربه، با سازماندهی زیاد و عادت به بازی در سطح بالا روبرو خواهیم شد." بازی بسیار بسیار مهم است و ما دوست داریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم، برای شکست ویارئال باید همه کارها را به خوبی انجام دهید. "

بنزما و شانس کسب توپ طلا

کارلتو گفت: "بنزما با بازی که انجام می دهد، باید در لیست بازیکنانی باشد که می توانند برنده توپ طلا باشد. او میدرخشد و فکر نمیکنم این آخرین فصل درخشش او باشد. بنزما از ابتدا حالش خوب بود، هر چه بزرگتر می شود، بهتر و پخته تر می شود."

هتریک مارکو آسنسیو

"مارکو قبل از بازی چهارشنبه شب اهمیت زیادی داشت. چون در این فصل خیلی بازی نکرده بود. او نمایش و کیفیت فوق العاده ای در زمین داشت، او نشان داد در پست های مختلف میتواند بازی کند. او بازیکن بسیار بسیار مهمی برای ما است.

هازارد

هازارد تمرینات خوبی دارد، اما حتی اگر 100 درصد هم آماده باشد، نمی توانم تضمین کنم که در تمام بازی ها به میدان خواهد رفت. برای حفظ مصدومیت احتمالی به او استراحت می دهم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала