Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بندی در قرارداد مارتینز که به پیوستنش به بارسا کمک می‌کند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم Футбол. Тренировка сборной Бельгии
روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم  Футбол. Тренировка сборной Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
ادعایی‌های مبنی بر وجود بندی در قرارداد روبرتو مارتینز با تیم ملی بلجیم مطرح شده است که براساس آن وی می‌تواند قرارداد خودش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

به گزارش اسپوتنیک، شکست سنگین بارسا در برابر بایرن مونیخ در هفته نخست دور گروهی لیگ  قهرمانان اروپا و تساوی برابر گرانادا در خانه، سبب شده تا رونالد کومان سرمربی این تیم شدیداً مورد انتقاد قرار گیرد و مدیران ارشد باشگاه به فکر اخراج او باشند.

روبرتو ملرتینز- سرمربی تیم ملی بلجیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2020
ورزش
قرارداد سرمربی تیم ملی بلجیم تمدید شد

ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر و روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم گزینه‌های جدی سران بارسلونا برای جانشینی کومان اند و تلاش‌ها برای قانع ساختن این دو مربی جریان دارد.

قبل از این رسانه‌ها مدعی شده بودند که شرایط برای جذب این دو سرمربی بسیار دشوار است زیرا هر دو با تیم‌های شان قرارداد دارند و امکان فسخ قرارداد وجود ندارد.

حالا اما ادعایی‌های مبنی بر وجود بندی در قرارداد روبرتو مارتینز با تیم ملی بلجیم مطرح شده است که براساس آن وی می‌تواند قرارداد خودش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

براساس گزارش گل اسپانیا، در قرارداد روبرتو مارتینز و فدراسیون فوتبال بلجیم بندی وجود دارد که به وسیله آن مارتینز می‌تواند قرارداد خود را با تیم ملی این کشور به صورت یک طرفه فسخ کند و راهی تیم دیگری شود.

البته نکته مهم این‌جا است که سال در 2022 رقابت‌های جام جهانی قطر برگزار می‌شود و جدا شدن سرمربی های تیم ملی بسیار دشوار است. با این وجود مارتینز یکی از گزینه‌های بارسلونا در صورت برکناری کومان است و اگر خود او بخواهد، می‌تواند جانشین سرمربی هالندی شود.

فدراسیون فوتبال بلجیم و خود مارتینز تا حالا در این مورد واکنشی نداشته اند و مشخص نیست که واقعاً چنین بندی وجود دارد یا خیر.

این در حالی‌ست که بارسلونا کومان را نیز به وسیله چنین بندی جذب کرد و سرمربی هالندی تیم ملی کشورش را مدت کوتاهی مانده به رقابت‌های یورو ترک کرد و هدایت بلوگرانا را به عهده گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала