Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانۀ دیدار اینتر برابر رئال؛ تمجید بی‌سابقۀ اینزاگی از آنچلوتی

© Sputnik / Джузеппе Маффиа /  مراجعه به بانک تصاویر اینزاگی
اینزاگی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
عضو شوید
سیمونه اینزاگی به تمجید از سرمربی ایتالیایی پرداخته و او را یکی از بهترین مربیان تاریخ خطاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر که شاگردانش فردا شب در هفته نخست از مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رئال مادرید خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت کرد.

أهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2021
رئال با 5 غایب بزرگ به مصاف اینتر می‌رود + عکس
اینتزاگی ابتدا به ستایش از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پرداخت و گفت:«آنچلوتی یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ است، ما در گذشته بارها با هم صحبت کرده‌ایم و باید بگویم صحبت با او در مورد فوتبال لذت‌بخش است. آنچلوتی باعث می شود تیم هایش فوتبال خوب و با نظمی را بازی کنند.»
سرمربی اینتر در ادامه همچنان به تمجید از سرمربی ایتالیایی رئال پرداخت و گفت:«رئال با زیدان تیمی بود که در اروپا و اسپانیا پیروزی های زیادی کسب کرد. تیم های آنچلوتی سازمان یافته هستند و می دانیم برای شکست آنها باید بی عیب و نقص کار کرد. فردا باید در هر دو فاز هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم.»
او در پایان در خصوص دیدار شاگردانش برابر رئال گفت:«هر اتفاقی که افتاده از جمله اتفاقات سال پیش، در گذشته باقی مانده است. ما اکنون فرصت فوق‌العاده‌ای برای نوشتن زمان حال داریم. گروه پیچده‌ای خواهد بود، اما می‌خواهیم از این گروه صعود کنیم.»

اینتر در سال های اخیر حتی یک بار هم موفق به صعود از مرحله گروهی نشده، اما سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از مسابقه با رئال مادرید تاکید کرد هدف این تیم طلسم شکنی و رسیدن به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان در فصل جاری است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала