Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول: فیفا نمی‌تواند بازیکنان را محروم سازد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.09.2021
عضو شوید
لیورپول می‌گوید که فیفا هیچ مبنایی برای محرومیت بازیکنان برزیلی در لیگ برتر را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه لیورپول می‌گوید که فیفا هیچ دلیلی ندارد تا باشگاه‌های لیگ برتر را برای استفاده از بازیکنان آمریکای جنوبی منع كند.

روز چهارشنبه مشخص شد که فیفا با استناد به ماده 5 باشگاه‌های لیگ برتر را از استفاده از بازیکنان برزیلی منع کرد.

فیفا با استفاده از ماده 5، به اساس درخواست اتحادیه فوتبال برزیل، در تاریخ‌های 10 تا 14 سپتامبر بازیکنان برزیلی لیگ برتر را از حضور در بازی‌های هفته پیش رو برای 5 روز ممنونع نمود که طی آن، این ستاره‌ها ضمن از دست دادن بازی‌های هفته پیش روی لیگ برتر، همچنین دیدارهای سه شنبه لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.

با این محرومیت، لیورپول یکی از جدی‌ترین آسیب‌ها را می‌خورد زیرا آلیسون، روبرتو فیرمینو و فابینیو در حال حاضر برای سفر به لیدزیونایتد در یکشنبه در دسترس نیستند زیرا رافینیا هم قادر به بازی نیست.

اسکای اسپورت نیوز گزارش کرده که لیورپول معتقد است که به دلیل شرایط همه‌گیری کروناویروس و اقدامات قرنطینه‌ای که بازیکنان هنگام بازگشت به بریتانیا باید در سفر داشته باشند، فیفا هیچ پایه‌ای برای جلوگیری از انتخاب بازیکنان ندارد.

بر اساس ماده 22 فیفا از قوانین انضباطی فیفا، مجازات‌هایی که ممکن است در صورت نادیده گرفتن این محدودیت‌ها اعمال شود شامل جریمه و باخت 3 بر صفر مسابقه است، اگرچه معلوم نیست در صورت دیدار لیدزیونایتد و لیورپول که در "ایلان رود" برگزار خواهد شد، چه اتفاقی می‌افتد.

یکشنبه همین هفته، بازیکنان برزیلی که برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل آرجانتین اجازه نیافتند، شامل فرد منچستریونایتد، تیاگو سیلوا در چلسی و ادرسون و گابریل ژسوس بازیکنان منچسترسیتی می‌شود.

این بدان معناست که فرد و تیاگو سیلوا نیز برای دیدار منچستریونایتد از یانگ بویز و دیدار چلسی با زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان روز سه شنبه محروم هستند.

هفته گذشته، اسکای اسپورت نیوز همچنان گزارش داد که شیلی، مکزیک و پاراگوئه از فیفا خواسته‌اند تا بن برتون از بلکبرن و شیلی، فرانسیسکو سیرالتا از واتفورد و شیلی، میگوئل آلمیرون از نیوکاسل و پاراگوئه و رائول خیمنز از وولوز و مکزیک را نیز محروم سازند.

 

برنامه بازی‌های لیگ برتر در هفته پیش‌رو:

شنبه 11 سپتامبر:

کریستال پالاس مقابل تاتنهام

آرسنال مقابل نوریچ سیتی

برنتفورد مقابل برایتون

لستر سیتی مقابل من‌سیتی

منچستریونایتد مقابل نیوکاسل

ساوتهمپتون - وستهام یونایتد

واتفورد مقابل وولورهمپتون

چلسی مقابل استون ویلا

یکشنبه 12 سپتامبر:

لیدز یونایتد مقابل لیورپول

دوشنبه 13 سپتامبر:

اورتون مقابل برنلی

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала