Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی کرونا گرفت؟؛ ابتلای آشپز آلبی سلسته به کرونا

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2021
عضو شوید
نگرانی‌ها در پاریس برای امکان ابتلای لیونل مسی فوق ستاره جدید پاریسن جرمن بالا گرفته است.

 به گزارش اسپوتنیک، در این روز ها که اردو های ملی در حال برگزاری است و بازی های باشگاهی تعطیل است، یک نگرانی ویژه که باشگاه ها دارند مربوط به حضور بازیکنانشان در اردو های ملی است چرا که این بازیکنان ممکن است در بازی های ملی مصدوم شوند و بدین ترتیب نتوانند پس از اردوی ملی برای تیم باشگاهی خود به میدان بروند.

اکنون یکی از نگرانی های ایجاد شده در این رابطه مربوط به لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی است. او در این تابستان از بارسلونا راهی پاریسن جرمن شده است و اولین بازی خود را برای پی اس جی مقابل رنس انجام داد که البته مسی در آن بازی به عنوان یار ذخیره در نیمه دوم به میدان آمد. پس از آن بازی مسی راهی اردوی تیم ملی آرجنتین شد.

به گفته روزنامه اوله آرجنتین، آشپز مخصوص تیم ملی آرجنتین به بیماری کرونا مبتلا شده است و همین قضیه نگرانی هایی را برای اعضای تیم ملی آرجنتین ایجاد کرده است.

 باشگاه پاریسن جرمن هم به همین علت نگران احتمال ابتلای مسی و سایر آرژانتینی های خود به بیماری کرونا است.

باید دید که شرایط پس از پایان اردوهای ملی به چه شکل پیش می رود و آیا مشکلی برای بازیکنان آرژانتینی پیش خواهد آمد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала