Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح جدید رئال برای جذب هم‌زمان امباپه و هالند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم دارد کلیان امباپه و ارلینگ هالند را به صورت هم‌زمان به خدمت بگیرد و برای رسیدن به این هدف مارکو آرسنسیو و ادن هازارد را خواهند فروخت.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
ورزش
پی‌اس‌جی از آتش‌بازی در نقل‌وانتقالات دست‌بردار نیست؛ هالند در آخرین لحظات جانشین امباپه می‌شود؟

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی‌ تلاش زیادی برای جذب کلیان امباپه انجام داد اما با عدم موافقت باشگاه پاریسن‌جرمن مواجه شد و نتوانست این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.

حالا این باشگاه تصمیم دارد تا در تابستان آینده امباپه و هالند را به صورت هم‌زمان به خدمت بگیرد و این باشگاه برای محقق شدن این هدف برنامه‌ریزی دارد.

این باشگاه برای این که بتواند دستمزد این دو ستاره گران‌قیمت را تأمین کند، قرارداد ایسکو، مارسلو و بیل را که در پایان فصل به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد کرد و اجازه می‌دهد این بازیکنان به صورت آزاد جدا شوند.

کهکشانی‌ها همچنان برای جا باز کردن برای حضور امباپه و هالند، خواهان فروش مارکو آسنسیو و ادن هازارد اند و می‌خواهد این دو بازیکن را به باشگاه‌هایی که خواهان آن‌ها هستند، بفروشند.

گفته می‌شود که برخی بازیکنان دیگر نیز فروخته خواهد شد و رئال مادرید عملاً انقلاب در ترکیبش آغاز خواهد کرد.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала