Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریکلمه: مسی پس قهرمانی در اروپا با پی‌اس‌جی، در بارسا بازنشسته می‌شود

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
خوان رومان ریکلمه اسطوره فوتبال آرجانتین و ستاره سابق بارسلونا می‌گوید که مسی برای قهرمانی در اروپا به پاریسن‌جرمن آمده است و در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از عدم تمدید قراردادش با بارسلونا، این باشگاه را به مقصد پاریسن‌جرمن ترک کرد و هفته گذشته نخستین بازی خود را با پیراهن این باشگاه انجام داد.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
فاش شد؛ لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشت

مأموریت اصلی مسی قهرمانی در اروپا است و مدیران ارشد پاریسن‌جرمن به همین دلیل ستاره‌های بزرگی چون نیمار، امباپه، راموس، دوناروما، واینالدوم، اشرف حکیمی و مارکینیوش را دور هم جمع کرده‌اند تا برای نخستین بار در تاریخ طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

در همین حال خوان رومان ریکلمه اسطوره فوتبال آرجانتین و ستاره سابق بارسلونا می‌گوید که مسی برای قهرمانی در اروپا به پاریسن‌جرمن آمده است و در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

وی در این مورد گفت:" من امیدوار هستم که مسی از حضور در پی‌اس‌جی لذت ببرد. نمی‌دانم که این موضوع عجیب است یا خیر اما همه برای تماشای بازی او در کنار کیلیان امباپه و نیمار هیجان زده هستیم. اگر آن‌ها حالا قهرمان لیگ قهرمانان نشوند، این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد. من فکر می‌کنم مسی با پی اس جی قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد و سپس در بارسلونا بازنشسته می‌شود".

این در حالی‌ست که خود مسی نیز در روز وداع با بارسلونا، اظهار داشت که این خداحافظی به معنای پایان کار نیست و او بزودی برخواهد گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала