Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بن‌بست در مذاکرات یوونتوس با دیبالا برای تمدید قرارداد

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
در حالی که تنها یک سال از قرارداد دیبالا با یوونتوس باقی مانده است، مذاکرت طرفین برای تمدید به بن‌بست مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دیبالا با ارزش سالانه 7 میلیون یورو در جون سال 2022 به پایان می رسد و این باشگاه تلاش دارد تا زمینه حفظ ستاره آرجانتینی را مهیا و با او تمدید کند.

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
ورزش
دیبالا با یووه تمدید می‌کند؟

طرفین تا حالا چهار دور مذاکره داشته اند و به نظر می‌رسید که این مذاکرات نتایج مثبتی نداشته است زیرا امروز رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که گفت‌وگوهای مدیران یوونتوس با خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا به بن‌بست مواجه شده است.

یوونتوس مشتاق است تا با ستاره خود به توافق برسد اما بین درخواست بازیکن و باشگاه فاصله‌ای وجود دارد. هرچند دیبالا سعی کرده تا حد زیادی کوتاه بیاید و طبق خواسته‌های باشگاه عمل کند، اما یوونتوسی‌ها هنوز به دنبال راهی هستند تا این بازیکن را به کمترین پیشنهاد ممکن متقاعد کنند.

براساس گزارش کالچیو مرکاتو، دیبالا خواهان دستمزد مشابه با ماتیاس دی‌لیخت است و از مدیران باشگاه خواسته است تا 10.5 میلیون پوند در سال به او دستمزد پرداخت کنند.

یوونتوس اما دستمزد در حدود 7 میلیون پوند برای ستاره آرجانتینی پیشنهاد داده است و به مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرده که توان پرداخت بیشتر از این دستمزد را به دلیل مشکلات اقتصادی بخاطر کرونا ندارد.

گفته می‌شود که دیبالا بیشتر از این مدارا نخواهد کرد و در صورتی که خواسته‌اش پذیرفته نشود، مذاکرات را متوقف و در پایان فصل به صورت آزاد جدا خواهد شد.

این بازیکن 27 ساله که 256 بازی برای تیم ایتالیایی انجام داده، موفق به زدن 101 شده و  42 پاس گل برای هم تیمی هایش از زمان ورود به این تیم در سال 2015 ساخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала