Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشیر در مورد رونالدو: " می‌خواهم که او گلزنی کند"

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد تأیید کرد که کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به اولدترافورد در چه منطقه‌ای بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که رونالدو در یک انتقال دور از انتظار به منچستریونایتد بازگشت و حالا سولسشر تأیید کرد که کریستیانو به عنوان مهاجم مرکزی بازی خواهد کرد.

رونالدو با 36 سال سن به ارزش 21 میلیون پوند به اولدترافورد بازگردانده شد، و سرمربی فعلی یونایتد از او می‌خواهد که در محوطه جریمه بازی نماید.

پس از توافق یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ با قرارداد دو ساله و 480.000 پوند دستمزد در هفته، هواداران به سرعت فکر کردند که او در کجا مناسب است. با بازی در پست وینگر و مهاجم در دوران حرفه‌ای‌اش، نظرات متفاوتی در مورد این‌که او در یونایتد بهترین موقعیت را دارد، وجود داشت.

مربی نارویژی پس از برتری یک بر صفر تیمش در وولوز گفت: "کریستیانو به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده است. او در سمت راست، چپ، جلو بازی می‌کرد. اما او در حال حاضر بیشتر برای من یک مهاجم مرکزی است. قطعاً. اما بازی‌هایی وجود دارد که ما دو بازی و سه بازی در جلو انجام می‌دهیم. اما من او را در محوطه جریمه می‌خواهم. می‌خواهم که او گلزنی کند."
سولشیر در مورد چگونگی تلاش یونایتد برای این قرارداد که ظاهراً از آن خارج شده بود، افزود: "این برای شما فوتبال است. گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد. ما همیشه کریستیانو را زیر نظر داشتیم. روزی که او قصد حرکت داشت، ما علاقه مند بودیم. ما هرگز فکر نمی‌کردیم که او قصد دارد یوونتوس را در این فصل ترک کند - البته وقتی مجبور شد باید با او صحبت کنیم."

اعتقاد بر این است که سر الکس فرگوسن با رونالدو صحبت کرده و او را متقاعد کرده که برگردد. و برونو فرناندز نیز پس از اتمام قرارداد، خود را "مامور برونو" نامید.

سولسشیر در پاسخ به این سوال که آیا شایعات مربوط به دخالت این زوج صحت دارد، خندید و گفت: "همه کسانی که به منچستریونایتد اهمیت می‌دهند می خواستند این اتفاق بیفتد. همه نقش داشتند اما بزرگترین چیز این است که کریستیانو می‌خواست به اینجا بیاید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала