Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وایرال شدن نام جانشین احتمالی آرتتا در شبکه‌های اجتماعی

© AP Photo / John WaltonMikel Arteta
Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
هواداران مغضوب آرسنال، خواهان اخراج میکل ارتتا هستند و از مدیران این باشگاه می‌خواهند تا هر چه زودتر آنتونیو کونته را به عنوان جانشین وی انتخاب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال ضعیف‌ترین شروع خود را در لیگ برتر پس از 67 سال داشته و در سه بازی نخست لیگ موفق به کسب پیروزی نشده و بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

این موضوع سبب شده تا هواداران آرسنال خواهان اخراج میکل آرتتا شوند و از مدیران ارشد باشگاه بخواهند تا مربی جدیدی به جای او انتخاب کنند.

البته شایعه اخراج آرتتا از چند هفته قبل مطرح شده بود و حتی رسانه‌های ایتالیایی از آنتونیو کونته سرمربی سابق اینترمیلان به عنوان جانشین سرمربی فعلی آرسنال نام برده بودند.

حالا و با توجه به شکست سنگین برابر منچسترسیتی، نام کونته در توییتر وایرال شده و هشتگ اخراج آرتتا در شبکه‌های اجتماعی جز هشتگ‌های ترند شده است.

در همین حال نشریه تلگراف مدعی شده که سران آرسنال تلاش‌ها برای آغاز مذاکرت با آنتونیو کونته را آغاز کرده اند و به احتمال فراوان وی جانشین آرتتا خواهد شد.

کونته سابقۀ هدایت چلسی در لیگ برتر و قهرمانی با این تیم را دارد و یکی از مربیانی است که می‌تواند تیم‌ها بحران‌زده را خیلی زود به اوج برگرداند.

گفته می‌شود که این مربی 52 سال نیز به هدایت آرسنال چراغ سبز نشان داده است و در صورتی که پیشنهاد خوبی به او ارائه شود، قطعاً این فرصت را از دست نخواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала