Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقایسه استقبال فوتبال‌دوستان از پیوستن رونالدو و مسی به تیم‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
خبر پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، نسبت به خبر پیوستن مسی به پاریسن‌جرمن، استقبال بیشتری در شبکه اجتماعی توییتر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مقایسه مسی و رونالدو همواره وجود داشته است و این دو بازیکن فوتبال نزدیک به 11 سال می‌شود که از هر لحاظ با هم مقایسه می‌شوند.

Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
فهرست 5 نفره از بازیکنان فوتبال با بالاترین ضریب هوشی؛ مسی و رونالدو حضور ندارند

در تازه‌ترین مورد میزان استقبال از خبر پیوستن این دو بازیکن به تیم‌های جدید مورد مقایسه قرار گرفته و دیده شده که خبر پیوستن رونالدو به منچستریونایتد بیشتر از خبر پیوستن مسی به پی‌اس‌جی استقبال شده است.

لیونل مسی به تاریخ 10 اگست به صورت رایگان از بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست و خبری که باشگاه فرانسوی در این مورد در توییتر نشر کرده تا حالا 16،000 پاسخ، 258،000 بازتوییت و 870،000 لایک گرفته است.

این طرف اما با وجودی که از پیوستن رونالدو به یونایتد یک روز می‌گذرد، خبر بازگشت او به الدترافورد، 68000 پاسخ باورنکردنی، 850،000 بازتوییت و نزدیک به 2،000،000 لایک دریافت کرده است که نشان دهنده استقبال بی‌پشینۀ فوتبال دوستان می‌باشد.

البته میزبان تعقیب کننده‌های دو باشگاه هم تفاوت فاحشی دارد زیرا حساب رسمی پی‌اس‌جی در توییتر 1 میلیون تعقیب کننده دارد و منچستریونایتد 26.8  میلیون تعقیب کننده دارد.

یک عامل دیگر نیز وجود دارد که خبر پیوستن رونالدو به یونایتد استقبال گسترده شده و آن اینکه فوق ستاره پرتگالی در توییتر حسابی با 96.8 میلیون تعقیب کننده دارد، اما مسی اصلاً از این شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала