Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرب‌العجل رئال به پی‌اس‌جی؛ تا دوشنبه زمان دارید

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
تقریبا سه روز و نیم تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و به نظر می رسد که بسیاری از فوتبال‌دوستان منتظر روشن شدن آینده کیلیان امباپه ستاره پی اس جی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه لوپاریزین گزارش داده است که رئال مادرید اخیرا به پی اس جی اولتیماتوم داده است و به این باشگاه اعلام کرده است که از انتظار برای دریافت پاسخ در مورد پیشنهاد دوم شان خسته شده اند و می خواهند تا فردا تکلیف انتقال امباپه مشخص شود.

در حقیقت دومین پیشنهاد رئال مادرید برای امباپه با مبلغ 170 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بوده است.

در حقیقت لوپاریزین نوشته است که اگر تا روز دوشنبه توافقی حاصل نشود، انتقال را باید منتفی بدانیم چرا که امباپه در ان روز برای حضور در بازیهای راهیابی به جام جهانی به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق می شود و رئال مادرید طی کردن مراحل اداری و گرفتن تست پزشکی از امباپه در آن زمان را غیرممکن خواهد دانست. 

البته مدیران پی اس جی به صورت غیررسمی عنوان کرده اند که نسبت به اولتیماتوم رئال مادرید نگرانی ندارند چرا که آن را استراتژی و تاکتیک رئال مادرید می دانند و به همین خاطر این مسئله را جدی نگرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала