Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات جنجالی مدیر برنامه‌های رونالدو با سران یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو - یوونتوس
رونالدو - یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
ملاقات امروز ژرژ مندس با مدیران ارشد یوونتوس، پُرتنش توصیف شده است و به نظر می‌رسد که خروج رونالدو از تورین به راحتی‌ها نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر مدیر برنامه‌های رونالدو تلاش‌هایی برای خروج مؤکلش از یوونتوس انجام داد و با باشگاه منچسترسیتی نیز در این مورد گفت‌وگوهایی داشت.

وی روز گذشته از انگلیس به تورین بازگشت تا با باشگاه یوونتوس در این مورد گفت‌وگو کند و به آن‌ها درخواست سیتی مبنی بر جذب رونالدو بدون پرداخت مبلغی به این باشگاه خبر دهد.

ملاقات طرفین اما به نظر می‌رسد که مسالمت‌آمیز نبوده و سران یوونتوس به مدیر برنامه‌های رونالدو گفته‌اند که حاضر به صدور مجوز جدایی وی به صورت رایگان نیستند.

در جلسه امروز که از جانب یوونتوس رومئو آگرستی، پاول ندوید، مائوریتسیو آریوابنه و فدریکو چروبینی حضور داشته اند، با مطرح شدن درخواست مدیر برنامه‌های رونالدو شدیداً عصبانی شده اند.

این موضوع را بالیس و جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا نیز تایید کرده اند و مدعی اند که این ملاقات جنجالی بوده است.

این موضوع در حالی مطرح شده است که ساعاتی قبل از توافق رونالدو با سیتی خبر رسید و رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که سیتی بزودی به صورت رسمی برای جذب رونالدو پیشنهاد ارائه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала