Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارت سبز هواداران پی‌اس‌جی به فروش امباپه

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
برخلاف مدیران ارشد پاریسن‌جرمن، هواداران موافق جدایی کلیان امباپه اند و باشگاه خواسته اند تا وی را به فروش برسانند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه ستاره جوان و فرانسوی پاریسن‌جرمن، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و این باشگاه تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با وی داشته اما موفق به کسب رضایت او نشده است.

پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
تلاش پرز برای مذاکره مستقیم با امیر قطر برای جذب امباپه

سران این تیم با وجود این تصمیم دارند تا وی را حفظ کنند و مذاکرات را تا پایان فصل ادامه دهند و در صورت رسیدن به توافق، قرارداد وی را تمدید کنند.

هواداران پی‌اس‌جی اما موافق جدایی کلیان امباپه اند و باشگاه خواسته اند تا وی را در همین تابستان به فروش برسانند.

لو 10 اسپورت، امروز نظر سنجی در این مورد برگذار کرده بود که نتیجه آن به همه بسیار جالب بود زیرا تعداد کثیری از هواداران خواهان فروش ستاره تیم شان شده بودند.

براساس این نظر سنجی، 82 درصد از هواداران با جدایی امباپه موافقت کردند و درها را به روی رفتن این ستاره باز گذاشته اند.

این هواداران به این باور اند که پاریسن‌جرمن می‌تواند با فروش او 150 میلیون یورو به دست آورد که این مبلغ در صورت عدم تمدید و رفتن کلیان به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری خواهد.

در حقیقت هواداران پس از جذب راموس، واینالدوم، دوناروما و مسی درس گرفته اند و نمی‌خواهند ستاره تیم شان را به این راحتی از دست دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала