Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به من گفت در یوونتوس می ماند

© REUTERS / Alberto LingriaCristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از دیدار با اودنیزه به شایعات جدایی ستاره تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، مکس آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اطمینان می دهد کریستیانو رونالدو با وجود گمانه زنی های زیاد در مورد منچستریونایتد و سایر تیم ها، هرگز درخواست ترک باشگاه را نکرده است.

شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس در طی چند روز گذشته زمانی شدت گرفت که در آخرین بازی دوستانه پیش فصل این تیم برابر تیم زیر 23 ساله های یوونتوس شرکت نکرد.

یوونتوس فردا فصل جدید رقابت های سری آ را با جدال مقابل اودینزه آغاز خواهد کرد و آلگری سرمربی بیانکونری در نشست خبری قبل از این دیدار به شایعات در خصوص رونالدو پاسخ داد.

​آلگری گفت: "رونالدو پنجشنبه بازی نکرد، چون ما روز قبلش ما تمرین بسیار سنگینی داشتیم و بهمین خاطر من نیم روز به او مرخصی دادم."

سرمربی یووه گفت: رونالدو برای ما یک امتیاز ویژه است، زیرا زیرا او شانس گلزنی زیادی دارد و ما باید طوری کار کنیم که بتوانیم از او به درستی استفاده کنیم. "

آلگری در خصوص شایعات جدایی رونالدو نیز گفت: من فقط شایعات را در روزنامه ها می خوانم. او هرگز به ما نگفته که می خواهد برود.

حتی رونالدو به من گفت که در یوونتوس می ماند. "

CR7 در سال 2018 با مبلغی در حدود 117 میلیون یورو از رئال مادرید خریداری شد. کریستیانو فصل گذشته با 29 گل در 33 بازی بهترین بازیکن تیمش بود.

قرارداد او با بیانکونری در جون 2022 ( تابستان آینده ) به پایان می رسد و به نظر نمی رسد هیچ یک از طرفین خواهان تمدید باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала