Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای اسطوره دورتموند: هالند به لیورپول می‌رود

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
مایکل رومینگه ستاره سابق تیم‌های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند، مدعی‌ است که ارلینگ هالند در تابستان 2022، احتمالاً راهی لیورپول خواهد شد زیرا وی انگلیس را به اسپانیا ترجیح می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند یکی از ستاره‌هایی است که همه تیم‌های مطرح اروپا خواهان جذب وی هستند و تلاش دارند تا با قانع ساختن دورتموند وی را به خدمت بگیرند.

اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
ارلینگ هالند، فرصت دوباره محبوب شدن در اولدترافورد

دورتموند که به حفظ هالند اصرار دارد، ممکن است در تابستان 2022، به فروش وی تن دهد زیرا در قرارداد او بندی وجود دارد که با 75 میلیون یورو، می‌تواند به تیم دیگری بپیوندد.

در همین حال مایکل رومینگه ستاره سابق تیم‌های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند، مدعی‌ است که ارلینگ هالند در تابستان 2022، احتمالاً راهی لیورپول خواهد شد زیرا وی انگلیس را به اسپانیا ترجیح می‌دهد.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان، به Sport1 گفت: "ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که او فصل بعد در کجا توپ خواهد زد. رئال و بارسا مشکلات مالی دارند بنابراین من می‌توانم تصور کنم او به انگلیس نقل مکان می‌کند. پدرش نیز در آنجا بازی می‌کرد. من می توانم آینده هالند را در لیورپول تصور کنم و او در آن تیم موفق خواهد شد."
وی در ادامه افزود:" هالند یک پدیده استثنایی است. چنین بازیکنانی فقط هر 30 یا 40 سال یکبار به دنیا می‌آیند. من نمی‌دانم برنامه او چیست، اما برای دورتموند این فوق‌العاده است که او هنوز پیراهن سیاه و زرد این فصل را بر تن کرده است. او یک ماشین گلزنی است، حریفانش وقتی شروع به دویدن می‌کند به راست و چپ در تلاش برای مهار او تلاش هستند اما او پرواز می‌کند و گل می‌زند. تنها ایرادی که به او گرفته می‌شود عدم گُلزنی با سر است. او به اندازه کافی با سر گل نمی‌زند. در غیر این صورت، هالند بازیکن کاملی است."

رومینگه در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که چلسی شدیداً به دنبال این بازیکن در این تابستان بود اما با ناکامی در جذب وی به سراغ لوکاکو رفت و به نظر نمی‌رسد که فصل آینده برای جذب هالند تلاش کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала