Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت یک رئالی سابقه با پیوستن امباپه به رئال

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
آنخل دی‌ماریا که سابقه بازی برای رئال را دارد و در حال حاضر در پاریسن‌جرمن توپ می‌زند، به پیوستن امباپه به جمع کهکشانی‌ها مخالفت است و می‌گوید بهترین باشگاه برای ستاره فرانسوی، پی‌اس‌جی است.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
آمادگی رئال برای ارائه پیشنهاد وسوسه‌انگیز به امباپه

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌ها است که به دنبال کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن است و می‌خواهد این بازیکن را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.
این باشگاه پس از پیوستن مسی به جذب این بازیکن بیشتر از قبل امیدوار شد و انتظار می‌رود طی چند روز آینده برای به خدمت گرفتن وی با باشگاه پاریسن‌جرمن مذاکرات خودش را آغاز کند.
پاریسی‌ها اما از ماندن این بازیکن در پی‌اس‌جی مطمئن اند، همه کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان این باشگاه در گفت‌وگو‌های شان به پیوستن وی به رئال مخالفت نشان می‌دهند.
در تازه‌ترین مورد آنخل دی‌ماریا که سابقه بازی برای رئال را دارد و در حال حاضر در پاریسن‌جرمن توپ می‌زند، به پیوستن امباپه به جمع کهکشانی‌ها مخالفت کرده و می‌گوید بهترین باشگاه برای ستاره فرانسوی، پی‌اس‌جی است.

وی در این مورد گفت:" فکر می‌کنم امباپه بماند. می‌دانم که همه باشگاه های بزرگ دنیا او را می‌خواهند اما فکر می‌کنم که با تیمی که پی‌اس‌جی در حال حاضر دارد او جایی بهتر از این جا را در دنیا پیدا نمی‌کند".

امباپه در حال حاضر آخرین سال قراردادش را با پاریسن‌جرمن سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که با پیوستن مسی، راموس، دوناروما، واینالدوم و اشرف حکیمی، سران این تیم به فکر وسوسه کردن او هستند تا قراردادش را تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала