رونمایی سامسونگ از گوشی Galaxy Z Fold3+عکس

© AP Photo / Kelvin Chanرونمایی سامسونگ از گوشی Galaxy Z Fold3+عکس
رونمایی سامسونگ از گوشی Galaxy Z Fold3+عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
سامسونگ دقایقی پیش از از دو گوشی تاشو جدید رونمایی کرد. گلکسی زی فولد۳ به نمایشگر بزرگ ۷.۶ اینچی مجهز شده که زمانی که باز می‌شود ابعادی در حد یک تبلت کوچک دارد.

به گزارش اسپوتنیک، برای اولین بار ، تلفن های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر ضد آب هستند - Z Fold3 و Z Flip3 دارای گواهینامه IPX8 هستند.
سامسونگ Galaxy Z Flip3 نمایشگر تاشو 6.7 اینچی دارد که رزولوشن +fHD (2640 در 1080 پیکسل) را نمایش می‌دهد. پنل نمایشگر از نوع داینامیک امولد 2X است و نسبت 22 به 9 دارد. اما یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های نمایشگر نسبت به نسل قبل پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز است که نوید رابط کاربری روان‌تر و تجربه لذت بخش‌تر در بازی‌ها را می‌دهد. Galaxy Z Flip3 در بیرون هم نمایشگری به نام کاور اسکرین دارد که به مراتب بزرگ‌تر از نمایشگر 1.1 اینچی نسل قبلی است. ابعاد این نمایشگر به 1.9 اینچ افزایش یافته و پنل سوپر امولد آن رزولوشن 260 در 512 پیکسل را نمایش می‌دهد.


سامسونگ در مورد نمایشگر دوم می‌گوید که اندازه آن موجب شده بین طراحی و قابلیت استفاده از گوشی تعادل برقرار شود.
نیز گفته شده است که اگر ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 را داشته باشید حتی می‌توانید تم ساعت نمایش داده شده روی کاور اسکرین را با تم ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 به طور مشابه تنظیم کنید.
گلکسی زی فلیپ3 در حالت باز شده، ضخامت 6.9 میلی‌متری و در حالت بسته ضخامت 15.9 میلی‌متری دارد.
برای اولین بار در بین گوشی‌های تاشو (در کنار گلکسی زی فولد3) به لطف استندارد IPX8 در مقابل نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری و به مدل ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کند؛ اما فاقد گواهینامه برای مقاومت در برابر گرد و غبار است.
گلکسی زی فلیپ3 در رنگ‌های کرم،‌ سبز، بنفش و مشکی و با اندروید 11 روانه بازار می‌شود
پیش خرید دستگاه های جدید سامسونگ از 11 آگست آغاز می شود و فروش آنها در 10 سپتامبر آغاز می شود. گلکسی زی فلیپ3 5جی با قیمت پیشنهادی حدود 159 هزار افغانی برای نسخه 256 گیگابایتی و حدود 169 افغانی برای نسخه 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала