درخواست 6 کشور از اتحادیه اروپا برای اخراج پناهجویان افغان

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر درخواست 6 کشور از اتحادیه اروپا برای اخراج پناهجویان افغان
درخواست 6 کشور از اتحادیه اروپا برای اخراج  پناهجویان افغان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
شش کشور از اتحادیه اروپا درخواست نموده اند که به روند اخراج پناهجویان افغان ادامه دهد.

 به گزارش اسپوتنیک، سامی مهدی، وزیر مهاجرت و امور پناهندگان بلژیک اعلام کرده که شش کشور اروپایی از اتحادیه اروپا خواسته اند که حتا در شرایطی تشدید حملات طالبان (گروه ممنوع در روسیه) روند اخراج مهاجران افغان را که شرایط لازم برای پذیرش را کسب نکرده‌اند، متوقف نکند. این کشورها می‌گویند متوقف کردن روند اخراج مهاجران افغان سیگنال اشتباه به دیگر مهاجران افغانستانی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی ارسال کرده و این کشورها را با بحرانی جدید و جدی‌تر مواجه خواهد کرد. این شش کشور بلژیک، دانمارک، اتریش، هلند، آلمان و یونان هستند.

خلیل‌زاد: در صورت افزایش مهاجرین افغان آمریکا طرحی را  روی دست دارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
خلیل‌زاد: در صورت افزایش مهاجران افغان آمریکا طرحی را روی دست دارد

درخواست این شش کشور اروپایی برای اخراج مهاجران افغان درحالی است که طالبان بخش‌های وسیعی از افغانستان را اخراج کرده و جنایات زیادی علیه غیرنظامیان به خصوص زنان مرتکب شده است. کمیسیون اروپا گفته در اسرع وقت به این نامه پاسخ خواهد داد. از سوی دیگر وزرای امور اجتماعی کشورهای اروپایی در مورد مهاجرت‌های غیرقانونی به این اتحادیه روز 18 آگست تشکیل جلسه مجازی خواهند داد.

این شش کشور اروپایی از کمیسیون اروپا خواسته‌اند به جای دادن سیگنال به مهاجران افغان برای ورود به کشورهای اروپایی شرایطی را برای بهبود شرایط مهاجران در کشورهای همسایه افغانستان- ایران و پاکستان- ایجاد کرده و با آنها برای اسکان مهاجران افغانستانی گفتگو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала