جنگنده تهاجمی روسیه در مرز با افغانستان تمرین حمله به دشمن را انجام داد

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده تهاجمی روسیه در مرز با افغانستان تمرین حمله به دشمن را انجام داد
جنگنده تهاجمی روسیه در مرز با  افغانستان تمرین حمله به دشمن را انجام داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
جنگنده های سوخو -25 روسیه در جریان رزمایش نظامی مشترک با تاجیکستان در نزدیکی مرز با افغانستان حملات موشکی به مواضع دشمن شرطی را انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، جنگنده های تهاجمی سوخو -25 روسیه با شلیک آتش، تمرینات پشتیبانی از  واحدهای تفنگ موتوری و تانک و همچنین پوشش هوایی را برای فرود نیروهای هوایی، در مرحله فعال تمرینات پرسنل نظامی روسیه ، تاجیکستان و ازبکستان در محل آموزش حرب میدان انجام دادند.

تمرینات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
گروه بندی نظامی روسیه برای رزمایش مشترک با تاجیکستان در مرز با افغانستان + ویدئو

گزارش شده است که این تمرینات در 20 کیلومتری مرز با  افغانستان انجام شد.

در طی این تمرینات نظامی، خلبانان از فرودگاه نظامی "گیسار" برخاستند و حملات هوایی گروهی را با استفاده از بیش از 350 موشک S-8 غیر هدایت شونده هوا به زمین، به اهداف شبیه سازی شده از ستون وسایط زرهی سبک و تجمع گروه های مسلح غیرقانونی با سرعت 650 تا 700 کیلومتر در ساعت و ارتفاع از 50 تا 2.5 هزار متر انجام دادند.

این در حالی است که در 22 جولای اعلام شد که روسیه وسایط نقلیه زرهی BMP-2M را به پایگاه خود در تاجیکستان منتقل کرده است.

در تمرینات مشترک نظامی با تاجیکستان و ازبیکستان که تا دهم ماه اگست ادامه می یابد، جمعاً 2500 سرباز و 500 واحد نظامی سهم گرفته اند.

ولایت ختلان در تاجیکستان، هم مرز با افغانستان است و به تازگی درگیری شبه‌نظامیان طالبان با نیروهای امنیتی افغان برای این کشور آسیای میانه بیشتر اهمیت یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала