Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اکیپ؛ مسی با پی‌اس‌جی به توافق رسید

© REUTERS / JON NAZCAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده که لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شده که لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسید و انتظار می‌رود طیاره‌ این بازیکن تا ساعات آینده در پایتخت فرانسه نشست کند.

گفته می‌شود این توافق کلی است و او باید در پایان روز معاینه پزشکی را پشت سر بگذارد و سپس قرارداد دو ساله خود (بعلاوه یک سال با گزینه اختیاری) را امضاء نماید.

و همچنان انتظار می‌رود که چهارشنبه یک نشست خبری در پارک دو پرنس در این مورد برگزار شود.

در سوی دیگر فابریزیو رومانو خبرنگار بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرده که این توافق نهایی شده که تا جون 2023 بوده، به علاوه این‌که یک گزینه تمدید قرارداد تا سال 2024 نیز در آن شامل است. با این قرارداد مسی 25 میلیون یورو خالص در هر فصل به عنوان حقوق تضمین شده بعلاوه اضافات دریافت می‌کند که مجموع حقوق احتمالی او حدود 35 میلیون یورو در هر فصل خواهد بود.

پی‌اس‌جی تنها باشگاهی بوده که مستقیماً با لئو و خورخه مسی تماس گرفته و از هیچ واسطه‌ای استفاده نکرده است. مذاکرات پنجشنبه گذشته، درست پس از بیانیه رسمی بارسلونا آغاز شد.

مسی در ماه اپریل پیشنهاد PSG و منچسترسیتی را رد کرد زیرا او فقط می‌خواست در بارسلونا بماند. حالا پاری‌سن‌ژرمن دوباره تلاش می‌کند و لئو پس از ترک بارسا به دلیل قوانین لالیگا قبول کرده است.

به اساس ادعای رومانو، مسی در ساعات آینده به عنوان بازیکن جدید PSG رونمایی می‌شود. نیمار نیز فشار می‌آورد تا دوستش لئو در پاریس باشد و ناصر الخلیفی و لئوناردو در 5 روز گذشته بدون توقف روی این قرارداد کار کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала