Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انجام موفقانۀ جراحی ستاره یونایتد + عکس

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد، شانه‌اش را جراحی کرد و با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت خوب صحی‌اش خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد مهاجم جوان و انگلیسی منچستریونایتد، در ماه نوامبر سال گذشته از ناحیه شانه مصدوم شد و با این هم تا پایان فصل تیمش را همراهی کرد.

راشفورد ماه گذشته در لیورپول از ناحیه شانه‌اش اسکنی برداشت که نشان داد پارگی عضله در ناحیه شانه‌اش وجود دارد و اگر جراحی نکند، بدتر از این خواهد شد.

با این حال ستاره یونایتد با تزریق مسکن در جام ملت‌های اروپا برای انگلیس به میدان رفت و شانه‌اش را جراحی نکرد.

وی پس از پایان رقابت‌های یورو، تصمیم گرفت تا شانه‌اش را به تیغ جراحان بسپارد و عمل جراحی وی به روز جمعه در بیمارستانی در شهر منچستر انجام و او امروز مرخص شد.

راشفورد حالا با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت خوب صحی‌اش خبر داد و از همه کسانی که به وی پیام فرستاده و ابراز همدردی کرده اند، سپاسگزاری کرد.

گفته می‌شود که راشفورد نزدیک به دو ماه قادر به همراهی یونایتد نخواهد و بازی‌های زیادی را از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала