Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایید شد؛ ستاره اینتر خواهان بازگشت به چلسی است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاکو
لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
مهاجم تیم فوتبال اینتر از بازگشتش به جمع آبی‌پوشان لندنی استقبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، درحالی که تنها حدود 20 روز به شروع رقابت‌های باشگاهی فوتبال در بیشتر کشورهای اروپایی باقی مانده است، تیم‌های ثروتمند انگلیسی همچنان به دنبال جذب ستاره‌ها هستند. یکی از این ستاره‌ها روملو لوکاکو است.

Romelu Lukaku - Inter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
ورزش
لوکاکو به چلسی "بله" می‌گوید

روملو لوکاکو به سران اینتر اطلاع داده که قصد دارد به چلسی منتقل شود و اصلا بعید نیست که در روزهای آینده این انتقال با مبلغ 130 میلیون یورو نهایی شود.

مدیران باشگاه اینتر نمی‌خواهند لوکاکو را بفروشند اما این را هم می‌دانند که اگر خود این مهاجم خواهان جدایی از این تیم باشد، نمی‌توانند او را به زور نگه دارند. روملو پیشنهادی که قرار است چلسی بدهد را نه‌ تنها از جنبه ورزشی، بلکه از جنبه مالی پیشنهاد جذابی می‌بیند.

چلسی به لوکاکو پیشنهاد دستمزد 12 میلیون در سال به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، داده است. لوکاکو بعد از پشت سر گذاشتن دورانی ناامیدکننده در منچستر یونایتد به اینتر پیوست و طی دوران حضور خود در این تیم دوباره توانسته فرم فوق العاده خود را به دست آورد؛ جایی که او در 95 مسابقه برای نراتزوری آمار فوق العاده 65 گل و 16 پاس گل را به ثبت رسانده است.

اینتر هم به فکر گزینه‌های جانشینی در صورت جدایی روملو لوکاکو افتاده است و خواکین کوریا مهاجم آرجنتینی لاتزیو و دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا را به این منظور زیرنظر گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала