Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوبو در محراق توجه باشگاه‌های قاره سبز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
باشگاه‌هایی اروپایی برای قرض گرفتن کوبو از رئال مادرید صف کشیده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید از نحوه پیشرفت کوبو خوشحال است و او هفته آینده پس از درخشش در المپیک توکیو به پایتخت اسپانیا باز خواهد گشت، با این وجود باشگاه‌های نام‌آشنا صف کشیده‌اند تا او را برای فصل 2021/22 به صورت قرضی، جذب کنند.

برای سومین فصل متوالی به دلیل این واقعیت که او یکی از سه بازیکن غیر اتحادیه اروپایی محسوب می‌شود، کوبو نمی‌تواند در رئال مادرید بماند و بار دیگر به طور موقت باشگاه را ترک خواهد کرد.

این احتمال وجود دارد که او تا فصل 2022/23 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ثبت نام کند زیرا کارهای ملی شدن وینیسیوس جونیور تا آن زمان نهایی می‌شود.

رئال سوسیه‌داد تیمی است که بیشترین میزان علاقه خود را در این مقطع نشان می‌دهد و امیدوار است موفقیتی را که هنگام جذب مارتین اودگارد به صورت قرضی از لوس بلانکوس در سال 2019/20 به دست آورد، را تکرار کند.

یک رابطه کاری عالی بین دو باشگاه وجود دارد و کهکشانی‌ها با استعداد جاپانی که توسط ایمانول در سیستم حمله‌اش مربی می‌شود راحت خواهد بود.

رئال مایورکا نیز مانند تعدادی از باشگاه‌های بوندسلیگا علاقه مند است، اما تا زمان بازگشت کوبو از المپیک هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

اگرچه او هنوز در یکی از بزرگترین باشگاه‌ها بازی نکرده اما بازاریابی کوبو به طرز حیرت آوری قابل توجه است زیرا ستاره جاپانی توجه رسانه‌های بین المللی زیادی را به خود جلب کرده است.

دیدارهای مایورکا به خاطر او در جاپان در فصل 20/2020 بیشترین تماشاگر را داشت و همین اتفاق در دوره گذشته با ویارئال و ختافه رخ داد و هر دو از نظر تماشاگران تلویزیونی رئال مادرید و بارسلونا را شکست دادند.

بنابراین لالیگا سانتاندر بسیار مایل است که او در لیگ بماند به ویژه در زمانی که مذاکره درباره معاملات تلویزیونی پس از همه گیری کووید -19 به طور فزاینده‌ای دشوار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала