Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ کیه‌لینی تا 2023 با یوونتوس تمدید کرد + عکس

© AFP 2023جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018
جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس    Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
جورجو کیه‌لینی، مدافع 36 ساله یوونتوس، قرارداد خودش را با این باشگاه تا پایان ماه جون سال 2023، تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد جورجو کیه‌لینی در ماه جون با یوونتوس به پایان رسیده بود و این بازیکن در یک ماه گذشته بازیکن آزاد بود.

کیه‌لینی که قبل از یورو تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال داشت، با قهرمانی ایتالیا در جام ملت‌های اروپا و روی کار آمدن ماسیملیانو آلگری در یوونتوس، تصمیم گرفت تا همچنان بازی کند و خداحافظی خود را به بعد از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، موکول کرد.

 باشگاه یوونتوس نیز با توجه به همین موضوع به دنبال بستن قرارداد جدید با این بازیکن بودن و پس از چند دور مذاکره در نهایت امروز به توافق کامل با این بازیکن دست یافت و وی قرارداد خودش را ساعتی قبل تمدید کرد.

قرارداد جدید کیه‌لینی دوساله است و این بازیکن تا ماه جون سال 2023، در تورین خواهد ماند.  جورجو کیه‌لینی، از سال 2005، برای یوونتوس توپ می‌زند و توانسته در 535 بازی برای تیمش 36 گُل نیز به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала