Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبارزه نیمار و امباپه برای توپ طلا

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
نیمار و امباپه ستاره‌های خط حمله پاریسن جرمن هر دو بازیکنان سطح بالایی هستند و در عین هم‌تیمی بودن و رفاقت، رقیب هم‌دیگر در راه کسب توپ طلا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره جوان و فرانسوی پی‌اس‌جی از رابطه قوی خود با نیمار هم تیمی‌اش صحبت کرده است و این بازیکن بر تعهد مشترک آن‌ها در کمک به دیگر هم‌تیمی‌ها برای موفقیت باشگاه و تحقق اهداف آنها در سطح شخصی تأکید کرد.

در حالی که امباپه و نیمار هنوز موفق به کسب اولین توپ طلا خود نشده اند، این بازیکن فرانسوی اظهار داشت که این نتیجه‌ای از کمک آنها به یکدیگر برای موفقیت باشگاه شان خواهد بود.

امباپه در مصاحبه مشترک با نیمار با مجله رسمی PSG گفت:

"من معتقدم مهمترین چیز کمک به تیم و پیروزی تیم است. پیروزی پاریس سنت ژرمن. اگر روزی پاری سن ژرمن پیروز شود و [نیمار] بهترین بازیکن باشد و او مستحق دریافت توپ طلا باشد، آن را برنده خواهد شد. اگر روزی من آن را بیشتر بخواهم، آن را برنده می شوم. پاری سن ژرمن مهمترین چیز است. ما یک پیراهن را می پوشیم، حال مان خوب است. ما دوست هستیم و معتقدم وقتی با هم دوست هستید بازی با هم آسان است."

نیمار افزود که این رابطه متقابل است و اولویت کار با یکدیگر برای قهرمانی جام های مختلف برای باشگاه است.

وی گفت: "من نیز همین احساس را دارم. ما دو بازیکن عالی هستیم که به وضوح می خواهیم تا آنجا که ممکن است در راس باشیم. ما برای یک تیم بازی می کنیم. ما در یک طرف هستیم و من همیشه امیدوارم که او خوب کار کند، و او احساس مشابهی در مورد من دارد. مهم این است که PSG قهرمان شود. آینده امباپه به زودی مشخص می شود."

به نظر می رسد فصل 2021/22 آخرین فصل امباپه در پاری سن ژرمن باشد، رئال مادرید آماده می شود تا با پایان قرارداد وی در تابستان سال آینده، او را در یک انتقال آزاد به خدمت بگیرد.

پس از بازگشت مهاجم فرانسوی به پاری سن ژرمن برای آماده سازی قبل از فصل، او به مائوریسیو پوچتینو گفت که در این فصل قرارداد جدیدی امضا نمی کند و قصد تمدید قرارداد ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала