Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شمارش معکوس برای کیلیان امباپه + عکس

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌جرمن دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان ام باپه تا تابستان 2022 با پاری‌سن‌جرمن قرارداد دارد. این بازیکن جوان هنوز حاضر به تمدید قراردادش با تیم پاریسی نشده است و این باعث شده تا نگرانی های زیادی به وجود آید.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
امباپه بر خلاف رئال: "آرزوی بزرگ من قهرمانی در لیگ قهرمانان با پی‌اس‌جی است"

به نظر می رسد که ام باپه خود را آماده حضور در رئال مادرید می کند و سران باشگاه پاریسی هم اصلا دوست ندارند که این فوق ستاره خود را از دست دهند.

کیلیان امباپه هدف شماره یک نقل‌وانتقالاتی رئال‌مادرید است و این را همه می‌دانند. تقریباً هر حرکتی که کهکشانی‌ها انجام می‌دهند برای این است که مطمئن شوند در موقعیتی هستند که سرانجام ستاره جوان فرانسوی را به سانتیاگو برنابئو بیاورند و حقوق مورد نظرش را هم تأمین کنند.

نشریه «مارکا» در گزارشی در همین مورد نوشت، حالا شمارش معکوس آغاز شده است. در واقع دو ساعت کنار هم قرار گرفته و این شمارش معکوس را انجام می‌دهند؛ اولی برای تعداد روزهای باقی‌مانده تا پایان قرارداد امباپه و دیگری تاریخ پایان پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در فوتبال اسپانیا که یکم سپتامبر است.

اگر باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن بخواهد کنترل اوضاع را در دست بگیرد و امباپه را با مبلغی هنگفت بفروشد، تاریخ دوم هم برای آن‌ها مهم خواهد بود، چرا که در تابستان آینده با توجه به این که ستاره‌شان قراردادی نخواهد داشت، او به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری که به احتمال فراوان رئال‌مادرید است، خواهد شد.

اگر تا جنوری 2022 هم منتظر بمانند، تمامی باشگاه‌های خواهان امباپه می‌توانند به طور قانونی مستقیماً با خود او مذاکره کنند و پیش‌قرارداد برایش بنویسند. این باعث خواهد شد پی‌اس‌جی به‌طور کامل از روند انتقال امباپه خارج شود.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید به وضوح می‌داند که تیمش را باید با بهترین استعدادهای حال حاضر فوتبال جهان تکمیل کند. او می‌داند که هواداران دیگر حوصله ناکامی ندارند و خواهان فوق‌ستاره‌های جدید هستند، بنابراین هرکاری که لازم باشد را انجام می‌دهد.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала