Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل و انتقالات بارسا؛ از لنگلت تا رافینیا و ...

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا به دنبال فروش بازیکنان خود در تابستان جاری است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسپورت اگرچه لنگلت از اولویت های خروجی بارسلونا نیست، ولی دراین شرایط اقتصادی احتمال خروج وی بسیار بالاست و باشگاه های زیادی هم در اروپا به خرید وی علاقه مند هستند.

باشگاه هایی در انگستان نظیر وستهم یونایتد و اورتون هم به دنبال خرید قرضی وی به همراه بند خرید الزامی در پایان فصل هستند. در ایتالیا هم علاقه مندانی وجود دارد.

رم ایتالیا مذاکرات با بارسلونا را شروع کرد و حتی احتمال معاوضه وی با پیگرینی وجود داشت که رم آن را رد کرد. رم به دنبال خرید لنگلت با 15 میلیون یورو بود که بارسلونا با آن مخالفت کرد چون وی را پایین تر از 25 میلیون یورو نمیخواهد به فروش برساند.

لنگلت میخواهد در بارسلونا بماند ولی کاتالان ها این را نمیخواهند. بارسلونا معتقد است که برای فروش وی باید با باشگاه های انگلیسی مذاکره کند.

همچنین طبق گزارش رسانه های فرانسوی باشگاه بارسلونا ممکن است درامد غیرمنتظره ای را کسب کند.

باشگاه پاری سن ژرمن روی رافینیا قیمت گذاشته و او را در بازار نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است . تیم های نظیر میلان و لاتزیو خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و باشگاه وستهام هم برای این بازیکن با پاریسی ها تماس گرفته است.

پاری سن ژرمن 10 میلیون یورو روی رافینیا قیمت گذاشته و اگر او با این قیمت به فروش برسد با توجه به اینکه بارسلونا 35 درصد فروش بازیکن را در اختیار دارد میتواند 3.5 میلیون یورو از این معامله سود مالی کند.

رافینیا سال گذشته با انتقالی به ارزش 3 میلیون یورو و 35 درصد از فروش اینده بازیکن از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد.

در همین حال به گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا و نتو هنوز به دنبال راهی برای خروج بازیکن هستند ، اما باشگاه تاتنهام راه خروج نتو نخواهد بود. باشگاه لندنی یکی از علاقه مندان به نتو بود.

تیم تاتنهام پیرلوئیجی گولینی دروازه بان 26 ساله تیم آتالانتا را خریداری کرده است و از رقابت برای جذب نتو خارج شده است. تاتنهام و آرسنال هر دو به جذب نتو علاقه مند بودند که اکنون فقط توپچی ها نتو را می خواهند.

قیمت پیشنهادی بارسلونا برای خرید نتو 14 میلیون یورو است. او 32 ساله است و تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد. همچنان لیگ برتر انگلیس مقصد محتمل تری برای نتو است و کاتالان ها هم به این موضوع اذعان دارند.

آرسنال همچنان نتو را می خواهد گرچه دستیابی به توافق ساده نیست. آن ها سه دروازه بان دارند که مهمترین آن ها برنارد لنو می باشد ، اما آرتتا اصرار دارد بازی با پای نتو خوب است که سه دروازه بان دیگر از آن بی بهره هستند.

همچنین به گزارش موندو دیپورتیوو، همانطور که پیش تر گفته شده است باشگاه بارسلونا و ایلایکس موریبا همچنان در حال مذاکره هستند. نمایندگان موریبا و بارسلونا این هفته هم مذاکره کردند و به تبادل مواضع خود پرداختند.

مشکل اصلی اقتصادی است. بارسلونا با توان مالی فعلی نمی تواند خواسته های نمایندگان موریبا را برآورده کند. البته بارسلونا در تلاش است فرمولی بیابد که بتواند با همین شرایط اقتصادی هم مشکل را حل کند.

بارسلونا می خواهد با عقد قرارداد طولانی از بازیکنان جوان خود محافظت کند. آن ها پیشنهاد تمدید 3 ساله را به موریبا ارائه دادند که پس از این سه سال حقوق او افزایش پیدا می کند و در این سه سال بازیکن تیم اول خواهد بود، فرمولی که برای آلخاندرو بالده هم استفاده شد.

در سال 2024 به نظر می رسد شرایط اقتصادی بارسلونا بهبود پیدا کند و ایلایکس موریبا هم رشد کند. به نظر می رسد با توجه به شرایط فعلی احتمال ماندن موریبا 50% است. او هم اکنون با بارسلونا بی بازی می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала